Sola Medisinske Senter AS

Telefonnummer51 65 60 2051 65 60 ...
Vingvegen 1 4050 Sola

Siste vurderinger av behandlere ved Sola Medisinske Senter AS

Kjempegod lege.

Lege: Dan Skoglund Skrevet

Fantastisk lege. Lytter alltid til pasienten og sender til videre behandling. Erfaring og profesjonalitet. Takk skal du ha.

Uprofesjonelt og utrygt

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Var her for første gang etter at jeg byttet lege, og kom til en eldre mannlig vikar.

Resepsjonen og venteværelset var trangt og skittent.

Legekontoret var møblert som en gammel stue og virket verken sterilt eller trygt. Det luktet også vondt der inne.

Jeg skulle bytte P-stav, men legen hadde ikke skrevet ut resepten jeg hadde bedt om, 3 uker tidligere. Den ble skrevet ut mens jeg satt på venterommet, så fikk jeg løpe og hente, og komme tilbake til timen. Da jeg kom tilbake nektet legen å sette inn P-staven og henviste meg til kirurg, tror jeg. (som er greit nok, jeg ønsket ikke at legen skulle ta i meg).

Det var ingen kommunikasjon innad på kontoret - legen visste ikke at jeg var der for å bytte p-stav og visste ikke hva resepten var til, før han leste på boksen jeg tok med fra apoteket. (han så helt forvirret ut da jeg ga han esken)

De i resepsjonen var så behjelpelige de kunne, men det var ingenting de kunne gjøre.

Jeg har aldri vært borti et mer uprofesjonelt og utrygt legekontor. Jeg bytter fastlege med en gang, for hit vil jeg ikke tilbake.

Trygg, ærlig, tar seg god tid

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Tar seg god tid og man opplever å bli hørt. Hun tar pasienter sine bekymringer på alvor, men er også ærlig på hva man ikke trenger å bekymre seg for.
Opplever også at hun holder seg oppdatert på nyere forskning.

Topp fastlege

Lege: Dan Skoglund Skrevet

Supert med ny fastlege. Svarer fort via helsenorge. Hyggelig kontor og medarbeidere. Kunnskapsrik. Kort ventetid.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Eva Skoglund Skrevet

Dr Skoglund er en kjempedyktig lege. Hun er flink, grundig og empatisk. Hun har tid til de problemene du kommer med. Anbefales på det sterkeste!