Logo for Øvre Nydalen Legesenter AS

Øvre Nydalen Legesenter AS

Logo for Øvre Nydalen Legesenter AS

Om klinikken

Velkommen til Øvre Nydalen Legesenter – et nyetablert medisinsk senter i hjertet av Nydalen. Hos oss kan du finne din nye fastlege i våre romslige og nyoppussede lokaler.

Med 5 erfarne fastleger og et team av 3 dedikerte helsesekretærer, streber vi etter å tilby den beste helsetjenesten for deg og din familie.

For oss er hver pasient unik. Du vil bli møtt av vennlige fastleger som ikke bare har bred faglig kompetanse, men også et oppriktig ønske om å ta vare på deg og din helse.

Er du på utkikk etter ny fastlege? To av våre dyktige leger har nylig fått null-hjemler, noe som betyr at de for tiden har god kapasitet:

Dr Magnus Espolin Johnson
Dr Sverre Enkerud

Siste vurderinger av behandlere ved Øvre Nydalen Legesenter AS

Hyggelig og profesjonell men alt for lang ventetid

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Driver også som helsesøster på skolen og prioriterer nok aldri å jobbe noe ekstra for å få ned køen sin. Alltid 2-3 ukers ventetid for å få en time. Uakseptabelt. Jeg har fått nok og ser etter en ny lege, til tross for at hun er flink når du først slipper til. Anbefaler å kutte ned antall pasienter eller jobbe litt mere!

Den beste almenlegen jeg har hatt

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Tonje er kunnskapsrik, følger opp, imøtekommende og oppdatert.

Veldig bra fastlege!

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Tonje Høgdahl Mysen er interessert, lydhør og opptatt av pasienten. Hun er alltid hyggelig og positiv. En grundig og nøye lege som tar seg tid til å se pasienten. Anbefales!

Glimrende allmenlege.

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Hele familien, 2 store og 2 små, er alle veldig fornøyde med tilgjengelighet, kunnskaper og hjelpsomheten hennes.