Sjøsiden Legesenter

Mellomila 56 7018 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøsiden Legesenter

Sur og utålmodig

Lege: Eyvind Vaag Senneset Skrevet

Har heldigvis sjeldent behov for å rutinemessig gå til fastlegen, men desverre vært på legevakta 3 ganger, og møtt Eyvind der. Ubehagelige opplevelser fra A til Å. Hadde med sønnen min som måtte sy en gang, og mannen skremte livet av han, var brysk, hardhendt, utålmodig og sur. Ble anbefalt av andre ansatte der til å legge inn klage. 2 ganger vært der i egne formål, og jeg kan med hånden på hjertet si at det er de værste opplevelsene med helsevesenet jeg har vært bort i. Kjeftet på sykepleieren som hjalp oss, kjeftet på meg og overså meg blankt da jeg stilte spørsmål, vil vel egentlig si han behandlet meg som luft.

Ser ikke helheten

Lege: Eyvind Vaag Senneset Skrevet

Har humor, skriver gode søknader. Men sitter inne med en del bremser ifh å se helhet.

Erfaren og lyttende

Lege: Eyvind Vaag Senneset Skrevet

Han er flink og lytte og viser stor empati. Tar også telefonhenvendelser, noe som er greit når man er kronisk syk. Kjenner til ME og skjønner hvordan det går utover livskvaliteten til pasienten. Kan bli litt arrogant dersom han tar feil i en vurdering av et problem du har.
Legesekretærene kan ikke kunebehandling og av og til er det elendig service. Du står foran "luka" og de sitter i telefonen uten å løfte blikket for å hilse eller gi deg signal om de snart er ferdig. Pinlig.

Erfaren. Trygg.

Lege: Eyvind Vaag Senneset Skrevet

Erfaren lege. Trygg og tillitsvekkende. God å samtale med.