Flatåsen Legesenter DA

Øvre Flatåsvei 4b 7079 Flatåsen

Siste vurderinger av behandlere ved Flatåsen Legesenter DA

Lyttende, åpen og grundig

Lege: Eli Øvstedal Skrevet

Som mann hadde en mannlig fastlege jeg var misfornøyd med. Skiftet da fastlege for minst 15 år siden, og ble anbefalt Eli. Har ALLTID vært kjempefornøyd siden, og vil aldri skifte frivillig.
Håper bare at hun fortsetter så lenge jeg trenger henne.
Fastlegeordningen må forbedres slik at gode leger vil fortsette lengre!

Nå er jeg ferdig med Flatåsen legesenter

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

Etter å hatt Einar Skjegstad i flere ti-år og han ga seg, fikk jeg Einar Wiik og det ble litt av en overgang. En lege som ikke ser deg i øynene, kun ser på pc’n og ikke er interessert i å høre på hva du sier - og i hvert fall ikke viser et ønske om å finne ut mer om deg - er ingen lege jeg ønsker å fortsette med. Derfor skifter jeg nå. Empati er en fin egenskap å ha når du utdanner deg til lege!

En hyggelig og grundig lege

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

Jeg synes dr Wik har utviklet seg til å bli en grundig og hyggelig lege. Jeg er glad for å ha ham som min fastlege.

Dårlig kommunikasjon.

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

Henviste meg til EKG på sykehuset, men ga ikke meg beskjed om tid og sted, visste ikke om det før jeg fikk regning for ikke å ha møtt til timen.

Trygg og hyggelig

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

Einar var imøtekommende og hyggelig. Tok seg tid til å spørre og se på symptomene. Var rask til å finne behandling, og for å være på den sikre siden litt ekstra testing. Eneste negative var at han var litt forsinket, men det er fordi han tar seg god tid til hver pasient.