Flatåsen Legesenter DA

Øvre Flatåsvei 4b 7079 Flatåsen

Siste vurderinger av behandlere ved Flatåsen Legesenter DA

Endelig har jeg byttet fastlege!!

Negativt:
Hun virker dårlig skolert, er gammeldags og lite engasjert. Om du stiller spørsmål som du ikke har fortalt om på forhånd blir hun helt satt ut og får nesten panikk, så tar hun frem legeboken sin og starter å lete opp symptomer. Timene ligger alltid 20-50 min på etterskudd.
Jeg får stadig feil resept når jeg bestiller på nett, har enda ikke mottatt noen forklaring på dette.

Positivt:
Hyggelig resepsjonist. Ved blodprøver o.l. blir man tatt godt i mot, generelt veldig bra service på resten av de ansatte.

Beste legen til nå.

Lege: Mette Nordsæter Skrevet

Hun virker profesjonell og forståelsesfull. Hun vurderer saken din ut fra ett legesynspunkt slik at du ikke alltid får det 100% som du vil. Hun er en flink lytter og virker genuint interessert i å hjelpe deg. Hun tar seg tid så noen ganger er det litt forsinkelse, men ikke mer enn at det går bra å vente. Jeg vil IKKE bytte henne ut selv om jeg kjører forbi en 3-4 legekontor på vei til henne.

Håper Eli aldri pensjonerer seg!

Lege: Eli Øvstedal Skrevet

Jeg har hatt Eli som lege i over 20 år, og har på de årene fått tre barn som også har henne som lege. Kunne ikke hatt en bedre lege! Eli er lyttende, imøtekommende, morsom og faglig dyktig! Hun rådfører seg med spesialister og henviser der det er behov.

Det er en grunn til at jeg ALDRI vil bytte lege.

Lege: Eli Øvstedal Skrevet

Er utrolig fornøyd med denne herlige dama.
Har hatt henne i mange år, tross min lave alder.
Hun tar meg på alvor og forhører seg med andre leger hvis hun er i tvil, noe som gjør at pasienten føler seg ivaretatt.
Har mye erfaring, noe som gjenspeiles i kunnskapen hun innehar.
Anbefales på det sterkeste!!!

En av de beste leger jeg har hatt.

Lege: Mette Nordsæter Skrevet

Virker dyktig. En god lytter. Føler at hun bryr seg.