Namsen Legesenter

Navarvegen 19 7820 Spillum

Siste vurderinger av behandlere ved Namsen Legesenter

Trygg og imøtekommende

Lege: Håvard Rein Solhaug Skrevet

Var heldig og fikk Håvard som fastlege, rolig og avbalansert type som lytter til deg og gir råd og oppfølging. Er lei meg for at jeg «måtte» bytte ham ut av praktiske (uprakriske) årsaker (reisetid). Fantastisk dyktig lege.

God lege

Lege: Maria Michaela Lahner Skrevet

En spesiell lege, men er en god lytter og kommer med gode råd. Man må tåle å få litt kritikk, hun mener alt bare vel. Får alltid veiledning og hjelp til henvisning videre. Hun gir seg aldring før hun finner problemet. Dyktig og engasjert, god lytter i vanskelige situasjoner.

Psykisk helse.

Lege: Ida Kathrin Ingebrigtsen Welde Skrevet

Får ikke hjelp med det jeg ønsker, føler meg ikke hørt. Føler hun er litt for ung og erfaren........

Imøtekommende og tillitsvekkende fastlege

Lege: Andreas Rye Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Andreas Rye som fastlege. Jeg opplever alltid å bli tatt på alvor, enten det dreier seg om fysiske eller psykiske helseplager. Han har god kunnskap, samt evne til å lytte og bry seg på ekte. Og han tar seg tid. Han har også ultralyd på kontoret, og jeg har dermed fått se begge mine barn på første svangerskapskontroll. Stas!

Styr unna om du søker hjelp til mental helse.

Lege: Andreas Rye Skrevet

Gikk til Andreas for å få hjelp med psykisk lidelse, og opplevde at han ikke visste noen ting om verken fagfeltet eller systemet rundt. Fikk litt inntrykk av at han var mer opptatt av at jeg skulle komme tilbake enn at jeg skulle bli frisk eller få hjelp i andre institusjoner. Følte at jeg ikke ble tatt seriøst, og at jeg var en "kunde" heller enn en pasient.