Svolvær Legesenter

Kong Øysteins Gt 7 8300 Svolvær

Siste vurderinger av behandlere ved Svolvær Legesenter

Bare positivt:)

Lege: Trygve Bjørgaas Skrevet

Flink med barn, faglig dyktig, imøtekommende og utrolig hyggelig lege som er lett å få tillit til og som tar deg alvorlig.

Fantastisk lege!!

Lege: Trygve Bjørgaas Skrevet

Hjelpsom, imøtekommende, lyttende, forståelsesfull, menneskelig, ikke paragrafrytter, hyggelig, omtenksom, omsorgsfull, vanvittig grei og hyggelig!!!

Tillitsvekkende og god på kommunikasjon

Lege: Christian Mietzner Skrevet

Dyktig og tilstede i kommunikasjonen. Tar seg god tid til undersøkelse og er en dyktig behandler. Blid og hyggelig.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Christian Mietzner Skrevet

Det er utvilsomt litt å utsette på tilgjengelighet. Det burde være mulig å få en samtale med faslegen over tlf. uten å måtte bestille time. Ofte kan det da gå bortimot en måned før man får time. Ellers viser jeg til ovenstående, meget flott lege.

Beste lege jeg har hatt.

Lege: Magnus Struckmeyer Skrevet

Lytter,løsningsorientert,vennlig,presis,flink å gi tilbakemelding enten pr.telefon eller brev.Jeg håper han blir i kommunen;kommer aldri til å bytte fastlege så lenge han er her.De to problemene ved dette legesenteret er den uhyggelig lange ventetiden på telefonen og den forferdelige ene melodien man er nødt å høre på!! Jeg kaller det psykisk terror. Ventetiden i telefonen er på vertfall 20 minutter og det som nummer 3 og 4 i køen.