Ytteren Legesenter

Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana

Siste vurderinger av behandlere ved Ytteren Legesenter

Forståelsesfull og kunnskapsrik lege

Lege: Anita Husveg Skrevet

Har hatt Anita som fastlege for meg selv og barna mine. Vi har hatt hatt flere andre fastleger i Rana, men Anita er den vi alle er desidert mest fornøyd med. Hun er lyttende, konkret, nøyaktig, sympatisk, og tar tak der det trengs.

Lite empati og forståelse.

Lege: Anita Husveg Skrevet

Legen er dårlig til å kommunisere og oppleves som lite forståelsesfull og lyttende. Stiller jeg spørsmål ved det hun sier, blir hun irritert og nedlatende i svarene sine.

Omsorgsfull og hjelpsom

Lege: Kristian Bjellånes Skrevet

Opplever han som en fantastisk god lege. Har hatt mye hjelp fra han både når det gjelder fysiske og psykiske plager. Han tar meg alltid seriøst og gjør så mye han kan for å hjelpe. Inne hos han er alltid et trygt og godt sted å komme. Alt i alt utrolig fornøyd og kunne ikke fått sagt det nok egentlig!

Tryggheten selv.

Lege: Ingrid Eiterå Skrevet

Meget trygg og forståelig. Et behagelig vesen. Alltid fått raskt time ved behov. For det meste tid til en liten prat men vi vet jo at fastleger har en travel arbeidsdag. Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.

Kunnskapsrik og oppdatert Lege

Lege: Anita Husveg Skrevet

Har hatt Anita som lege gjennom mange år. Alltid like forståelsesfull, å har aldri opplevd at mine merkelige spørsmål blir for dumme. Veldig kunnskapsrik dame som alltid har stillt opp 110%. Hun jobbet virkelig på for å finne ut hva som feilte.. Stoler derfor blindt på at hun gjør sitt ytterste for å hjelpe meg å gi meg svar - i alle situasjoner. Skjeldent tid til å ta opp mere enn en sak på en time, men har jeg flere ting jeg vil ta opp, eller mange spørsmål så bestiller jeg bare dobbelt time. Travel dame som gjør en super jobb, med mange pasienter 😊