Rønvik Legesenter

Havnegata 9 8006 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Rønvik Legesenter

Bra Doktor

Lege: Heidi Beate Løkken Skrevet

Heidi bryr seg om meg som pasient.. Det synes jeg er prisverdig men også en holdning jeg forventer fra en lege.

De fleste leger har "mega sugerør" inn i statskassa. Man kommer aldri i budsjett balanse i helsevesenet før leger modererer seg. De forsyner seg med alt for mange helsekroner slik jeg ser det. Slik opplever jeg ikke Heidi..
Heidi er en en super fastlege..

Fantastisk lege

Lege: Tore Michaelsen Skrevet

Tore er en fantastisk flink og empatisk lege. Behagelig menneske og snakke med. Sammarbeider godt med forvaltningen (NAV). Har hjulpet meg godt og er flink til å se løsninger på problemer. Nøler ikke med å ringe sykehuset (spesialister) om det er noe han lurer på.
Er kronisk syk (sjelden sykdom) og har vært borti masse leger. Vil plassere han i topp 5% av de beste legene jeg har vært hos.

Fantastisk

Lege: Karoline Winther Skrevet

Veldig god fastlege! Veldig lett tilgjengelig, kort ventetid på time, følger opp på en utmerket måte. Tok symptomene mine på alvor og ordnet så jeg fikk veldig rask utredning og behandling.

Kald

Lege: Karoline Winther Skrevet

Opplever at hun har forutintatte meninger, basert på sine egne meninger og pasient og presenterer dette bastant. Men ikke interessert til å høre på pasientens opplevelser av problemstillingen.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Natalia Leonidovna Savinova Danielsen Skrevet

Hun lytter godt og gjør sin beste. Jeg er veldig fornøyd med jobben hennes. Det er ganske lett å få time.