Vestvågøy Kommune Legetjenesten

Origobygget 2 etg. 8376 Leknes

Siste vurderinger av behandlere ved Vestvågøy Kommune Legetjenesten

Vennlig og imøtekommende

Lege: Hallvard Mathias Rannekleiv Angelsen Skrevet

Hver gang jeg er hos Dr. Angelsen føler jeg meg møtt på en fantastisk måte. Han holder en lett og trivelig tone med meg som pasient, uten at jeg blir usikker på hans kompetanse. Han er en lege man kan stole på.

Imøtekommende og engasjert lege

Lege: Hallvard Mathias Rannekleiv Angelsen Skrevet

Bare godt å si om han, både som fastlege og som helsestasjonslege. Blid, sympatisk, tillitsvekkende og får deg til å føle deg trygg.

Lab tekniker

Lege: Øystein Tollåli Skrevet

Rent medisinsk, veldig bra.
Psykologi og personlige situasjoner, veldig dårlig.
Føler alt som gjelder min person blir oversett eller ignorert, mens fokusen er hardt tilstede angående ting han har lært på skolen.

Tryggende og jordnær, tar pasienten alvorlig

Lege: Øystein Tollåli Skrevet

Lege som ser pasienten, hører på det en har å si og virker trygg på sin kunnskap. Forhører seg med andre leger om han er på ukjent terreng eller det er utenfor sitt fagfelt, og henviser videre. Spøker og prøver å være morsom av og til uten at det treffer helt, men forstår at han prøver å virke- og å gjøre pasienten avslappet.

Det eneste negative er at det ofte er mye forsinkelser og at han er ganske utilgjengelig, lang ventetid på legetime.

Endelig en empatisk og dyktig fastlege!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Lege Brage Toreid er medmenneskelig. Han lytter og viser respekt. Han undersøker og henviser når det er nødvendig. Han kan også ringe deg også privat med prøveresultater. Jeg er veldig fornøyd!