Vestvågøy Kommune Legetjenesten

Origobygget 2 etg. 8376 Leknes

Siste vurderinger av behandlere ved Vestvågøy Kommune Legetjenesten

Fantastisk lege!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Brage er en person med stor omsorg for sine pasienter. Når man kommer til han så tar han seg god tid og tar pasienten på alvor. Har hatt problemer med et kne og har hatt en del smerter og Brage har ringt meg flere ganger på ettermiddagstid bare for å spørre hvordan det går! Om det var mulig å gi han 100 stjerner så skulle han fått 110 hos meg!!! Har aldri opplevd en så fantastisk fastlege!

Trygg og lyttende

Lege: Pontus Helmer Eriksson Skrevet

Har kun gode opplevelser i møte med Eriksson. Har jevnlig kontakt, han følger meg opp godt, og han har god oversikt fra time til time. Han henviser meg videre når han mener det er nødvendig og jeg selv ønsker det.

Trygg og tilitsvekkende

Lege: Pontus Helmer Eriksson Skrevet

Han følger opp, er klar på sine vurderinger, er han usikker sender han oss videre.
En lege jeg absolutt vil anbefale.

God tid!!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Kom til han da min ikke var tilgjengelig, ble godt tatt i mot, han undersøkte grundig, gir ikke antibiotika før han veit han må!!
Mulig du må vente ca 45 minutter på han på venterommet, men det er kun fordi han bruker god tid på sine pasienter, stresser ikke og han er verdt å vente på :D

Lab tekniker

Lege: Øystein Tollåli Skrevet

Rent medisinsk, veldig bra.
Psykologi og personlige situasjoner, veldig dårlig.
Føler alt som gjelder min person blir oversett eller ignorert, mens fokusen er hardt tilstede angående ting han har lært på skolen.