Skansen Legekontor

Skippergata 7a 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Skansen Legekontor

Toppkarakter!

Lege: Pål Severin Båtnes Skrevet

Meget faglig sterk lege. Han lytter interessert og nøye, og er opptatt av å stille en riktig diagnose. Føler at han er veldig motivert til å hjelpe med alt rundt det å ha en kronisk sykdom, og stiller ofte spørsmål ved siden av sykdommen, så som spørsmål rundt trygderettigheter, økonomi etc. Kan ikke annet enn å virkelig anbefale denne fastlegen på det varmeste. Føler overhodet ikke at han er arrogant, som en annen pasient mener, men at han har vært stresset pga stor pågang. Jeg har brukt han i så mange år at jeg virkelig vil si jeg har godt grunnlag for å uttale meg om dette.

Meget dyktig

Lege: Pål Severin Båtnes Skrevet

Stor kunnskap og lyttende lege med et godt hjerte for idrett. Anbefales!

Dyktig

Lege: Pål Severin Båtnes Skrevet

Han er dyktig, lett å snakke meg og har forståelse for pasienten. Er ærlig og gir konkret tilbakemelding. Litt distré, men ikke mer enn normalt.

Selvoptatt

Lege: Pål Severin Båtnes Skrevet

Følte at legen var mer optatt av sitt eget liv enn av min sykdom. Når vi først var inne på min sykehistorie (helt på slutten av legetimen) følte jeg at han kom faglig litt til kort.

Flink lege!

Lege: Pål Severin Båtnes Skrevet

Meget faglig dyktig! Gjør grundige undersøkelser noe som gjør at man føler trygghet og at man blir tatt på alvor.