Kvaløysletta Legekontor AS

Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta

Siste vurderinger av behandlere ved Kvaløysletta Legekontor AS

Grundig og lyttende

Lege: Stian Nergård Skrevet

Tar ikke lett på problemer, er rask å finne ut hva som feiler/eller ikke feiler deg. Trygg i jobben sin, og den tryggheten smitter positivt inn på meg som pasient. Alltid blid og imøtekommende.

Uprofesjonell

Lege: Astri Medbø Skrevet

Måtte ta time hos henne da min fastlege var borte. Hadde flere ting å ta opp da jeg var der, tok meg ikke seriøst og svarte meg uprofesjonelt ved plager som ble tatt opp. Ende med å ikke ta alt opp da jeg fort skjønte at jeg måtte snakke med min egen fastlege dersom det skulle bli tatt seriøst og sleppe å krangle meg til ting. Synet blei plutselig skurrete etter noe de tror var en øyebetennelse, ble sendt til optiker og ikke øyelege. Optiker måtte selv sende meg til øyelege, 900kr for ingenting da de mente briller ikke var det jeg trengte pga sykdomsbilde.

Lett å snakke med!

Lege: Clas Hammari Kristensen Skrevet

Har kronisk sykdom og hatt mye problemer siste 5 årene, og har hele tiden følt meg heldig som har Clas som lege. Han hjalp med det han kunne, og sende meg videre når det måtte gjøres. Veldig lett å snakke med og føler han lytter til mine bekymringer. Han har gitt meg tid og forståelse da mye av behandlingene var tung å skulle gå gjennom, og jeg derfor ønsket å vente. Ga meg en fantastisk støtte da jeg var under NAV, da det kan gi sine påkjenninger.
Ønsker også å legge til han hjalp meg å forstå hvordan kroppen fungerer når den lever med smerter, noe som har hjulpet meg med å håndtere hverdagen bedre.
Vil anbefale han om du ønsker en lege som bryr seg.

Flott service

Lege: Chun-Lan Zhang Skrevet

Ikke egen fastlege, men ringte for å få noen prøvesvar som ikke var klar enda. Hun tok seg tiden til å ringte tilbake for å levere resultat selvom det kunne da sjekkes på nett. Veldig fornøyd.

Til å stole på

Lege: Camilla Lundberg Skrevet

Møtte henne først når hun var vikar for min tidligere fastlege. Når hun flyttet til mitt nærmeste legekontor, så flyttet jeg både meg selv og ungene etter. Jeg synes hun alltid tar meg på alvor, henviser videre når det trengs, og finner ut av ting. Utenom permisjon hvor hun ikke har vært tilstede, er hun som oftest på jobb, svarer kjapt og starter tidlig med å ta inn drop-in timene. Svarer også kjapt på e-konsultasjon. Jeg er veldig fornøyd.