Kaia Legesenter

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Kaia Legesenter

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

Har hatt Ole Morten i flere år,og da jeg fikk kreft følte jeg at jeg blei svært godt tatt vare på. Meget fornøyd,og får støtte i min frustrasjon ovenfor UNN. Han lytter og skjønner,sjøl om det er småting man plages med etter mange operasjoner.
Du er toppers,Ole Morten.

En flott lege!

Lege: Leena Marjatta Junttila Skrevet

Leena har et rolig og behagelig vesen. Hun er oppmerksom og lyttende ovenfor pasienten, og stresser ikke. Hun virker faglig oppdatert, men er det noe hun er usikker på, sjekker hun det opp. Hun er også rask å henvise videre ved behov. Jeg er glad for at jeg har Leena som fastlege:-)

Flink både faglig og medmenneskelighet

Lege: Leena Marjatta Junttila Skrevet

Fikk henne som fastlege etter å ha byttet lege. Hun tar meg alltid på allvor, er flink til å lytte og kommunisere, og samtidig kommer fort til sakens kjerne (hva hun kan gjøre for meg). Jeg opplever henne som faglig oppdatert og erfaren i yrket. Jeg forlater alltid kontoret med lettet hjerte og litt lettere skritt, uansett hva årsaken til legebesøket var.

Den beste!!

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

En lege som vet å ha fokus på det som er problemet og jobber for å finne løsninger. Henviser deg videre når det er behov for det. Kan ikke si mer enn at han e seriøs, lytter, veileder og er tilstede når en familie møter stor sorg. Han er lett å nå på tlf om det skulle være nødvendig med råd og veiledning. Har hatt andre leger, men aldri møtt en lege som virkelig lytter og prøver å gjøre noe for å hjelpe med problemet. Mange leger ser bare over eller legger ting bort!!!!! Han kan fage sitt.

Anbefales

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

Flink til å lytte, tar tak i ting og følger opp. Veldig profesjonell.
Har hatt han som fastlege i mange år og vil fortsette med det.