Kaigata Legekontor

Kaigata 3 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Kaigata Legekontor

Meget arrogant lege

Lege: Marie Barlindhaug Skrevet

Marie hørte svært lite på hva jeg hadde å si, og hadde en meget arrogant tilnærming. Viste lite forståelse for mitt ståsted og ønsker for utredning og behandling. Jeg opplevde det som umulig å nå fram med mitt budskap om et mangeårig ryggproblem, noe som er frustrerende når smertene er akutte. Jeg skal aldri tilbake til denne legen.

Faglig dyktig og lyttende

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

100% tillit til Ole Morten Schulz. Dyktig lege som får ting gjort. Føler meg i trygge hender på hans kontor. I en periode har jeg trengt hyppig oppfølging, han har alltid tid og tar meg seriøst.

Dyktig og Trygg

Lege: Therese Jensen Skrevet

Therese er en fantastisk fastlege!
Hun er veldig flink til å kommunisere, hun lytter og stiller spørsmål for å kunne gi best mulig hjelp/behandling. Jeg føler meg alltid veldig godt ivaretatt når jeg har vært på Legetime hos Therese.
Alltid hjelp å få uansett store eller små problemer.

Kan virkelig anbefale Therese!

Kunnskapsrik og flink

Lege: Marie Barlindhaug Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Marie. Har vært hos henne med både meg og min sønn. Hun er kunnskapsrik, forståelsesfull og interessert. Flink med barn og lytter. Jeg vil gjerne anbefale henne. Legekontoret har sms bestilling slik at man får time samme dag. Ellers er venterommet litt udatert, kunne ha oppdatert det med litt flere leker til barna og noen bedre sittegrupper.

Dårlig lege som man ikke kan stole på

Lege: Marie Barlindhaug Skrevet

I likhet med andre som har skrevet her har jeg også opplevd at hun ikke har holdt avtaler . Noe som skapte en vanskelig situasjon for meg . Videre sto hun ikke før sin egen praksis ovenfor kollegaer , noe som skapte en utilbørlig situasjon for meg . Det som imidlertid fikk meg til å bytte legekontor var sekretærne. Jeg har aldri opplevd maken til uprofesjonell oppførsel . De svarer frekt og beklager ikke når de gjør feil . Jeg har selv jobbet i lignende jobber og jeg hadde aldri kommet unna med en slik oppførsel av min arbeidsgiver . De siste årene har det vært 5-6 leger som har etablert praksis, men så etter kort tid har sluttet . Det tyder på et dårlig arbeidsmiljø , noe som i ytterste konsekvens kan gå utover pasientsikkerheten .

Dette er en Pluss-tjeneste.