Kaigata Legekontor

Telefonnummer77 60 80 5077 60 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaigata 3 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Kaigata Legekontor

Kunnskapsrik, empatisk og tilstedeværende!

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Ole Morten som min fastlege drøyt det siste året. Han ser meg, taklet krisesituasjoner på en god og effektiv måte. Faglig oppdatert, henviser raskt for å starte opp nødvendig behandling. Evne til å lytte.

Time innen neste dag oppleves også som svært betryggende og tillitsvekkende.

Kort fortalt: kunnskapsrik, empatisk og tilstedeværende!

Flink lege med mye kunnskap, men...

Lege: Marie Barlindhaug Skrevet

Når jeg komme inn til time hos henne med mine små og store ting legger jeg merke til hvor flink hun faktisk er. Mye faglig kunnskap og finner fram til problemer. Men allikevel føler jeg at hun ikke bryr seg. Føles som hun overskygger meg som pasient med sin kunnskap, at mine problemer føles små og ubetydelige. Virker ofte også som om hun har det travelt med å få meg ut derifra... "var det noe mer?" kunne hun si uten å se på meg. Men de gangene jeg har vært hos henne har jeg fått den hjelpen jeg trengte, og blitt frisk igjen. Tror kanskje det bare er våre personligheter som ikke er en helt god match.

Han lytter gjerne, men ingen respons

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

Som sagt lytter gjerne . Men er sjokkert over manglene oppfølging.og kan ikke huske noen form for empati det er skremmende .. tok opp alvorlige ting men dårlig med løsning som kan hjelpe meg .vet ikke om jeg skal bare gi opp. Han passer tiden veldig godt . Men jeg venter heller på timen min om jeg visste han hadde en pas som trengte lengre tid blir nærmest skysset ut av kontoret om tiden er over . Ser ikke ut som samtaler er populært hos han .har du bare ont i halsen OL. Er han OK er ikke uhøflig, men blir ikke tatt på alvor ved andre alvorlige lidelser

Anbefales

10 av 10!
Livet mitt er lysere enn noen gang takke være Ole Morten. Anbefales på sitt aller varmeste!!!!

Flink lege

Lege: Marie Barlindhaug Skrevet

Dr Marie Barlinhaug er en svært god lege med god kommunikasjons evne . Min erfaring med henne som tidligere pasient er at hun er empatisk. Hun hjalp meg svært godt i en vanskelig periode i livet. Hun tar seg god tid til å forklare spørsmål man måtte ha , og kommer med gode forslag til strategier som kan hjelpe.Hun sier også fra vist hun er uenig med pasientens egne behov og vurderinger , men det gjøres på en profesjonell måte . Hun henviser til spesialisthelsetjenesten vist det er behov for det. Jeg opplevde at hun var sterk faglig . Hun gjorde forøvrig en fremragende jobb overfor andre familie medlemmer som var pasienter ved kontoret , hvor nødvendig helsehjelp og pasientsikkerhet ble gitt og håndtert på en fremragende måte . Jeg må forøvrig si meg enig med endel andre som har skrevet at service nivået i skranken har forbedrings potensiale.