Kaia Legesenter

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Kaia Legesenter

Gjennomført dyktig lege

Lege: Ragnar Leiros Skrevet

Ragnar er kunnskapsrik, nøye, empatisk, tilstede, opptatt av pasienten og rask å respondere. Har du han som fastlege føler du deg godt ivaretatt, sett og hørt. Vil anbefale Ragnar til alle!

Vennlig og faglig dyktig

Lege: Ragnar Leiros Skrevet

Jeg har vært hos Ragnar Leiros noen ganger for ulike problemstillinger, og jeg er veldig fornøyd. Opplever at jeg blir tatt på alvor og at han er faglig dyktig. Leiros er også god på å formidle fagkunnskap til pasienten på en forståelig måte. Videre fremstår han som veldig respektfull og har pasienten i fokus.

Vil absolutt anbefale denne legen.

Utrolig flink lege.

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

Utrolig dyktig lege. Har en sjelden og komplisert sykdom, han nølte ikke et sekund med å ta telefon til spesialist for å sette seg inn i sykdommen og sykdomsbildet. Sjekker opp med gjevne mellomrom om hvordan det går med sykdommen. Hvis jeg har legetime av annen grunn så spør han alltid om sykdommen. Utrolig dyktig faglig, oppdaterer på prøver både morgen og kveld, og informerer alltid om hva som skjer videre ved henvisninger osv. Generelt utrolig fornøyd med kompetanse, hvordan han ser meg som pasient og hvordan han setter seg inn i alt.
Alt i alt en supergod lege!

Vennlig og imøtekommende

Lege: Ragnar Leiros Skrevet

En lyttende og tilstedeværende lege som jeg virkelig føler meg både trygg og hørt hos. Mitt inntrykk av Ragnar som fastlege er at han har et genuint ønske om å hjelpe, tar de prøvene som må tas og eventuelt henviser videre dersom nødvendig.

Vil absolutt anbefale Ragnar som fastlege

Trygg og dyktig

Lege: Ragnar Leiros Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ragnar og vil anbefale han sterkt. Han er veldig tilstede under konsultasjonen, lytter og kommer med innspill som viser at forstår og setter seg inn i situasjonen. Han er kunnskapsrik og trygg både faglig og medmenneskelig. Man føler seg ivaretatt og tatt på alvor, han er tålmodig men samtidig effektiv (får sendt henvisninger osv rakst).

Jeg er selv helsefagstudent, og tenkte etter å ha vært inne hos han "jeg håper jeg blir like dyktig som han"