Kaigata Legekontor

Telefonnummer77 60 80 5077 60 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaigata 3 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Kaigata Legekontor

Anbefales

10 av 10!
Livet mitt er lysere enn noen gang takke være Ole Morten. Anbefales på sitt aller varmeste!!!!

Flink lege

Lege: Marie Barlindhaug Skrevet

Dr Marie Barlinhaug er en svært god lege med god kommunikasjons evne . Min erfaring med henne som tidligere pasient er at hun er empatisk. Hun hjalp meg svært godt i en vanskelig periode i livet. Hun tar seg god tid til å forklare spørsmål man måtte ha , og kommer med gode forslag til strategier som kan hjelpe.Hun sier også fra vist hun er uenig med pasientens egne behov og vurderinger , men det gjøres på en profesjonell måte . Hun henviser til spesialisthelsetjenesten vist det er behov for det. Jeg opplevde at hun var sterk faglig . Hun gjorde forøvrig en fremragende jobb overfor andre familie medlemmer som var pasienter ved kontoret , hvor nødvendig helsehjelp og pasientsikkerhet ble gitt og håndtert på en fremragende måte . Jeg må forøvrig si meg enig med endel andre som har skrevet at service nivået i skranken har forbedrings potensiale.

Meget bra

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

Veldig fornøyd med Ole Morten.
Tar seg tid og ikke minst blir jeg tatt på alvor.
Han er kunnskapsrik og nøler ikke med å sende meg videre for videre utredning når det er nødvendig. Anbefales.

Dyktig i faget, men mangler ydmykhet.

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

Hatt han som lege i 10 år. Dyktig på klare problemstillinger, henviser videre og gjør det som skal. I mer diffuse medisinske saker har han fremstått som bastant i sine meninger og er ikke vært åpen for at han faktisk kan ta feil. Oppfattes ofte utilpass under samtale, flakkende blikk, ser ned i gulv, spesielt om jeg som pasient gråter.

Varm, trygg og tar tiltak

Lege: Bianca Bremnes Skrevet

Fra første legetime har hun sett meg som en person og ikke en pasient - ekstremt varm og trygg. Ellers er hun en av få leger jeg har vært hos som faktisk tar tak og prøver å løse problemer.