Kaia Legesenter

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Kaia Legesenter

den beste jeg har hatt ..

Lege: Leena Marjatta Junttila Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Etter å ha prøvet og feilet i mange år , fant jeg endelig den rette for tre år siden. Anbefales sterkt !!

Meget dyktig lege

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

Jeg er meget fornøyd med min fastlege Ole Morten Schulz. Han er en lege som tar seg tid til deg å hører på deg og hjelper deg med det du trenger hjelp med. Han er bare en fantastisk lege.

Flink som lege

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

Er verken misfornøyd eller over meg av begeistring for denne legen. Han tar seg tid til å lytte, og strekker seg langt for å gi den hjelpen pasienten har behov på.
Samtidig tok han også noen snodige besluttninger, som fikk meg til å betvile hans kompetanse som lege.

Alt i alt en helt OK lege, men da må man selv ha litt peil å kunne si ifra når noe han finner på ikke henger helt på greip.

Dyktig og empatisk,

Lege: Leena Marjatta Junttila Skrevet

Har alltid god tid, virker ikke stresset, en god samtalepartner, har god innsikt om sykdommen, kommer med nye ideer til løsninger, engasjert, forståelsesfull, osv. En fantastisk lege!

Flink men sjeldent tilstede.

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

Ole Morten er en flink lege men jeg har hatt han i over 2 år nå og har kanskje møtt han 5-6 ganger. Og jeg må ofte til legen, som oftest er det vikarer som jeg har møtt som ikke vet noe om mine situasjoner som gjør at jeg må forklare en god del på nytt igjen.