Kaia Legesenter

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Kaia Legesenter

vil bbytte

Lege: Ole Morten Schulz Skrevet

ser at han har flere pasienter enn han har evne til å sjekke pasienter så han satter mye på telefon og video samtale/møte men veldig lite fysisk møte.

Trygg, dyktig i faget

Lege: Ragnar Leiros Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med bytte av fastlege til Ragnar Leiros, han bruker tid og lytter og man føler seg sett og hørt. Jeg har inntrykk av at han har god kompetanse i faget, og besvarer evt spørsmål kjapt og enkelt. Mitt inntrykk er at dette er en lege som bryr seg, og ikke en som er der «bare for pengene».

Flink og trygg lege

Lege: Marie Barlindhaug Skrevet

Har gjennom mange år hatt flere fastleger på dette kontoret og har vært fornøyd med alle. Marie har vist god omsorg for meg med alle mine problemstillinger. Hun har alltid tatt meg på alvor, og også gitt meg en skjennepreken når hun har ment at jeg har tatt for Lie hensyn til meg selv. Nå må jeg likevel skifte til en fastlege som er nærmere boligen siden det blir for vanskelig å komme meg til og fra uten hjelp. Takk Marie.

Omsorgsfull og kunnskapsrik!

Lege: Therese Jensen Skrevet

Therese har vært min fastlege i 4 år. Hun er veldig imøtekommende, tar alltid både store og små problemer på alvor, og følger meg opp på min kroniske sykdom. Hun svarer alltid raskt på det jeg lurer på, og hun er veldig kunnskapsrik. Skal aldri bytte fastlege, med mindre jeg må.

Could be better at communicating

Lege: Ragnar Leiros Skrevet

Unfortunately, I personally felt lack of clear communication is missing. Especially when the doctor do not share consultation details when needed instead charge extra for new consultation. It seems like doctor is more money oriented and a bit rude when asked about it.