Løvenstadtunet Legesenter

Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad

Siste vurderinger av behandlere ved Løvenstadtunet Legesenter

OK til å begynne med, men jobben har blitt en vanesak.

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Virker som jobben har begynt å bli en kjedelig vane, og som han har sett det meste.
Prøvde å forklare en del stress-symptomer jeg har hatt i det siste, men fikk følelsen av at han trodde at jeg løy. Mulig han ikke gjorde det, men fikk den følelsen. I tillegg tok han aldri blodtrykket mitt selv om jeg forklarte at jeg hadde vært noe svimmel i det siste. Meget rart.

Til slutt ble jeg aldri kontaktet etter å ha tatt en blodprøve, til tross for at jeg hadde to ganske seriøse saker som måtte tas opp.

Helt grei lege slik jeg opplevde ham

Lege: Beraki Woldeselasse Ghezai Skrevet

Ghezai var fastlegen min i nesten seks år. Jeg gikk til ham stort sett for én type problem, og opplevde at han ga den servicen og behandlingen som man kan forvente. Han hadde de riktige rådene, selv om han kanskje virket litt distansert og ikke var så opptatt av oppfølging. Men det skal sies at jeg stort sett var ute etter å få en resept eller en sykemelding e.l., og kanskje ikke var interessert i oppfølging utover det.

Skuffet

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Har hatt Veka i et par år nå og har vært veldig fornøyd, frem til 4 uker siden. Jeg var veldig dårlig, men ble ikke hørt. Var hos han 4 ganger i løpet av halvannen uke. Måtte selvsagt betale hver eneste gang i tross av at jeg kom av samme grunn. Siste gang jeg var hos han tok jeg med min mor. Da ble jeg hørt. Nå har jeg ligget på sykehuset i snart 2 uker. Tragisk at man ikke blir hørt i en alder av 32 år!

Flink!

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Jeg byttet fastlege til Veka, av to grunner: jeg hadde hørt veldig masse godt om ham, og jeg var hos ham en gang på helsestasjon for ungdom, og fikk et veldig bra intrykk. I motsetning til min tidligere lege tar han problemene mine på alvor og virker oppriktig interessert i å hjelpe. Og som nevnt i en tidligere vurdering, han ser på pasienten, ikke på skjermen.

Lege å anbefale

Lege: Pia Margrethe Fagerhol Skrevet

Meget fornøyd med Fagerhol. Alltid tid til sine pasienter.