Løvenstadtunet Legesenter

Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad

Siste vurderinger av behandlere ved Løvenstadtunet Legesenter

Trygg og lyttende

Lege: Camilla Flaten Førland Skrevet

Flink til å lytte og forstå situasjonen. Tar seg tid og er veldig flink til følge opp. Alltid hjelpsom. Dessuten er hun hyggelig og det er derfor lett å ta opp alt som plager meg.

Den beste fastlegen

Lege: Camilla Flaten Førland Skrevet

Jeg er så glad for at jeg byttet fastlege i 2018. Der den forrige opplevdes som arrogant, lite interessert og med en "ovenfra og ned"-holdning, føler jeg meg alltid godt ivaretatt hos Camilla. Hun gjør det hun kan for å løse problemet og er alltid forståelsesfull og hyggelig. Veldig glad for at mine barn også har henne som fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Pia Margrethe Fagerhol Skrevet

Pia Fagerhol er en veldig dyktig lege. Hun oppleves trygg og kunnskapsrik. Jeg har hatt Pia Fagerhol som fastlege i mange år. Det er lett å få en time og jeg opplever at hun tar meg på alvor hver gang jeg har behov for legehjelp. Legesekretærer som jobber på løvenstadtunet er veldig hyggelige og gjør alt de kan for å hjelpe til

Behagelig og dyktig

Lege: Pia Margrethe Fagerhol Skrevet

Byttet fastlege grunnet dårlig oppfølging og ble tatt imot av Pia på en behagelig måte. Tok seg god tid og forklarte prøvesvar, noe som jeg etterlyste hos tidligere lege. Blir tatt på alvor og lyttende. Meget fornøyd!

Veldig god oppfølging

Lege: Camilla Flaten Førland Skrevet

Flink til å lytte og forstå situasjonen. Konsulterer og dobbelsjekker før hun kommer med konklusjoner. Tar seg tid og er veldig flink til følge opp. Hele familien bruker henne.