Bryggen/Skarven legesenter

Strandparken 1 Strandgata 52 9616 Hammerfest

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggen/Skarven legesenter

Beste fastlegen

Lege: Mohammed Sherif Skrevet

Beste fastlegen jeg har vært hos. Lytter, hjelper og tar seg tiden til pasienten. Håper virkelig han kommer tilbake som fastlege, og ikke vikarer på vikarer. Hadde absolutt trengt ham nå.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Nina Guttormsdatter Helberg Aurebekk Skrevet

Føler jeg blir hørt og ikke trenger å gå dypt inn i ting før hun forstår meg. Følger tett opp, kunnskapsrik og er der for pasienten. Sitter bestandig igjen med følelsen om at jeg har fått den beste hjelpen jeg kan få. Barn har også henne og er aldri i tvil om at de er i de beste hender.

Styr unna!

Lege: Lars Johannes Huneke Skrevet

Useriøs, tar ikke på alvor pasientene sine bekymringer og mangler kunnskap. Er ofte forsinket og det virker som at han vil få pasientene ut av kontoret sitt fortest mulig uten å vurdere mulige årsaker til sykdom. Fastlegen fra Wish.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Kaj Mikael Wold Skrevet

Har hatt han som fastlege over flere år og er veldig fornøyd. Tar seg god tid og stresser ikke. Lyttende og virker veldig kunskapsrik, og lurer han på noe så søker han hjelp om temaet. Veldig rask med svar på prøver etc, henvisninger hva det måtte være. En god lege som er gull verdt. God evner kommunikasjonsmessig.

Hyggelig og kunnskapsrik lege med dyp forstålse for sykdomslære.

Lege: Mohammed Sherif Skrevet

Mitt inntrykk av Mohammed Sherif som fastlege er han framstår som veldig empatisk for sine pasienter, samt virker som han gjør alt i hans makt for å hjelpe deg som pasient på best mulig måte.

Føles som om jeg har vært så heldig og fått pasientens advokat som fastlege.

Framstår faglig sterk og tillitsfull, og har en utrolig bredde i sykdomslære i forhold til alle andre fastleger jeg har hatt tidligere.

Der hvor mange overleger har måtte gi seg i diagnostisering av en sykdom jeg har slitt med opp i gjennom årene, der fant M.Sherif ut hvilke tester han skulle ta for å kunne sette en diagnose allerede ved første besøk hos han, nettopp av den enkle grunn av at han hørte på meg som pasient, og var såpass faglig sterk at han visste hvilken tråd han måtte følge for å finne en diagnose.

Dette er en fastlege jeg sterkt kan anbefale da jeg ikke har til den dag idag møtt en fastlege som er like hyggelig og faglig sterk i sin jobb.