Rasta Legesenter AS

Rastastubben 3 1476 Rasta

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Rasta Legesenter AS

Problemer når det gjelder.

Lege: Olav Austad Skrevet

Jeg har hatt Austad som lege nesten hele livet.

Austad er flink til å lytte på sine pasienter, han er hyggelig og har god tid. Det er veldig fint når du er hos han, men ikke når du venter på timen din. Jeg har aldri hatt mindre enn 30 minutter forsinkelse på timen min og det trekker ofte over en time.

Hvis du skal ha time for noe som ikke er akkutt må du regne med å vente minst 30 dager.

Austad er ikke vanskelig å overtale når det gjelder sykemeldinger eller slikt, men problemene oppstår hvis du trenger mer enn det. Prøver, avtaler, løfter om å ringe deg, henvisninger, osv. har det men å bli glemt. Jeg har aldri opplevd at han har holdt et løfte om å ta kontakt med meg ved en senere anledning.

Hvis du er en person som har influensa en gang i året og trenger en uke sykemelding er Austad din mann, men utover det ville jeg styrt unna.

Austad var en god fastlege for meg helt til den dag jeg trengte en faktisk legehjelp.

Rasta legesenter er underbemannet og har alltid veldig lang telefonkø, det kan ta timesvis og komme igjennom hvis du er uheldig.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Paul Holger Juul-Hansen Skrevet

Paul Juul Hansen har vært min fastlege siden 1987 gjennom gleder og sorger. Han er empatisk, medmenneskelig og får pasienten til å føle seg verdifull. Han tar pasienten på alvor og er effektiv samtidig som han opptrer rolig og med respekt.

Veldig bra!

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Flink, ryddig, rask og god. Reddet sannsynligvis livet mitt da hun fant noe alvorlig galt som kunne fikses med en stor operasjon. Dette var medfødt og ingen andre leger har funnet dette hos meg før.

Jeg stoler på henne og føler meg trygg i hennes diagnoser.

Skuffet.

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Elendig lege som tror henne vet best og ofte tror henne at hun vet bedre enn spesialister, ba om ett omskolerings opplegg grunnet sykdom og svarer meg så enkelt som du får finne deg enn annen jobb for det er så lang prosses. Har byttet fastlege og ingen problem med omskolering opplegg gjennom han. Vanskelig å få time og ofte forsinket. Anbefales ikke

God fastlege

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Hatt henne som fastlege i flere år, og har vært veldig fornøyd, fått god støtte i sykdomsperiode.
Ved langvarig sykemelding var hun med på møte med jobben, og hun var veldig god støtte på dette møtet.
Ett minus for Rasta Legesenter er lang ventetid på time, men dersom det har vært akutt har jeg alltid fått time på dagen!