Rasta Legesenter AS

Rastastubben 3 1476 Rasta

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Rasta Legesenter AS

Hyggelig lege, men over en måneds ventetid på time?

Lege: Olav Austad Skrevet

Austad er en mann det er hyggelig å prate med, og han oppleves som flink til å lytte. Han forklarer tydelig, og er respektfull i sin opptreden.

Men man kvir seg for å kontakte Rasta legekontor for å be om time hos Austad. Først er det ofte vanskelig å komme fram på telefonen, og det er skjelden mulig å få time før om 4-6 uker. Så da går man på legevakten i stedet. Og det var vel ikke meningen?

Og så var det det med å holde avtaler... Resepter som han lover å skrive ut glemmes, telefoner glemmes. For mange pasienter?

Hyggelig, men ueffektiv og stressa

Lege: Merete Muri Skrevet

Er sånn passe fornøyd. Hun er litt fjern/surrete. Klarer ikke å ta flere ting om gangen. Hun har veldig dårlig tid så må ha nye legetimer hele tiden fordi vi ikke blir ferdig.

Egenrådig

Lege: Paul Holger Juul-Hansen Skrevet

Vanskelig å få rekvisisjon til spesialister og Mr undersøkelser. Er meget egenrådig,gir ikke fri fysioterapi tross sykdom som tilsier og har rett til det! Føler meg ikke ivaretatt, må selv spørre om å ta forskjellige blodprøver pga sjelden sykdom.

God til å lytte

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Hyggelig og grei, men er alltid forsinket. Det tar 3-4 uker å få en time, samt at åpningstimene er svært begrenset, kl 0900 - 1400.

Oppfølging av pasient...

Lege: Merete Muri Skrevet

Hun er alltid høflig og korrekt. Er rask til å henvise til spesialister, men følger ikke opp svar.
Hun oppdaterer seg ikke i epikrisen før ankomst :(, så man må "informere" henne den korte tid man har dessverre. Hun virker lite engasjert i mine helse- problemer, og jeg må selv komme med forslag.
Da jeg er utdannet på masternivå innen helse, er jeg opptatt med pasienten i sentrum. Bl.a var jeg innblandet i en trafikk ulykke i fjor sommer og har stått på sterke medikamenter, noe som ikke er oppe som fokus.
Hun virker rett og slett sliten ,og lei dessverre.