Rasta Legesenter AS

Rastastubben 3 1476 Rasta

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Rasta Legesenter AS

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Lege: Olav Austad Skrevet

Har gått hos Austad i over 20 år, en fantastisk lege som bryr seg om pasienten. Tar seg tid tid, stiller spørsmål og viser omsårg. Kan også spøke å få pasienten i godt humør, en god lege og en omsorgfull person. Håper han blir på legesentret så lenge jeg går der.

Fornøyd pasient

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Jeg har hatt denne legen en del år nå og er svært fornøyd. Hun har sendt meg til spesialist da hennes egen kompetanse ikke har vært god nok(hennes vurdering) og har alltid diagonisert riktig. Jeg har full tillitt til henne som lege. Problemet er at det er vanskelig å få time, og å komme igjenom på tlf.linjen.

Skremmende elendig lege

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Denen legen er helt likegyldig og ikke imøtekommende i det hele tatt. Hun bryr seg ikke om pasienten og man vet ikke helt hvor man har henne. Hun har også store problemer med å henvise videre til spesialister og tar ikke andre legers råd på alvor. Det virker som hun alltid skal ha rett og er ikke åpen for å kommunisere. Ellers er hun sur og virker uinteressert i å være til hjelp. Gir følelsen av utrygghet og usikkerhet. Fraråder å bruke henne som fastlege.

Flink lege!

Lege: Merete Muri Skrevet

Tar ting på alvor og undersøker nøye. Veldig flink!

Kjempe bra lege.

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Hun er en kjempe bra lege , som jeg tror tar pasientene på alvor hvis man virkelig er syk. Har fulgt meg opp i min sykdomsperiode og hun kaller meg inn til gjevnlige kontroller. Hun nøler heller ikke medå rådføre seg med spesialister hvis det skulle være nødvendig.