Rasta Legesenter AS

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Rasta Legesenter AS

Anbefales ikke

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Har hatt Kristine som fastlege de siste to årene og er ganske misfornøyd. Hun snakker veldig nedlatende og lytter nesten ikke til de tingene man forteller henne. Har unngått å dra til henne fordi jeg syns det var så ubehagelig sist jeg var hos henne. Har null tillit til henne.

Uempatisk og lite imøtekommende fastlege.

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Jeg opplever Dr.Sigersvold som uempatisk og lite imøtekommende. Jeg har ikke opplevd at jeg har blitt ivaretatt av denne fastlegen.
Da jeg flyttet til Rasta byttet jeg fastlege. Jeg ble veldig skuffet over dette bytte og bytter derfor nå fastlege på ny.

Trygg på voksne, men ikke barn

Lege: Kristine Gedde Skrevet

I mine svangeskap har jeg blitt godt behandlet og hun har vært forståelsesfull, men de siste par årene har jeg opplevd henne som stadig mer stresset, med liten tid til pasientbehandling og for liten tid til å svare på spørsmål. Vi er sjelden hos legen, men de gangene vi er der er det alltid en forsinkelse på minst 20 minutter. Hun har de siste gangene snakket nedsettende/skremmende foran barnet på 5 år. Barnet forstår hva som blir sagt. Vi booket time fordi jentungen var slapp og sliten, 5(!) uker senere fikk vi komme inn til en besk kommentar "denna ser ikke mye sliten ut". Det samme besøket var pga. mistanke om lav blodprosent (som kan gjøre en sliten), og når legen spør "er du sikker på at du vil utsette henne for blodprøve" så tolker jo frøkna det til at blodprøve er skummelt og det ble en voldsomt opprørende opplevelse å skulle tvinges igjennom den blodprøven. "Heldigvis" viste blodprøven lav blodprosent, og det var ikke bare "hysterisk" mor. Selv om det var følelsen jeg fikk da jeg var der sist. Anbefaler ikke denne legen til barn.

Styr unna!

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Denne legen er ikke imøtekommende i det hele tatt, bruker starten av timen på
å reagere på hvorfor jeg kommer til
time og ga meg inntrykket at det ikke var nødvendig med legebesøk selv om jeg hadde smerter. Har lest andre kommenter her inne om at hun ikke særlig bryr seg om pasienten og det må jeg si meg enig i etter første og siste besøk hos henne. Ellers oppfattet jeg henne som sur og gretten og lite interessert i å være til hjelp. Gir følelsen av utrygghet og usikkerhet. Anbefaler ikke å bruke henne som fastlege.

Kunnskapsrik, rolig og varm.

Lege: Paul Holger Juul-Hansen Skrevet

Jeg har fått utført gastroskopi av Paul og jeg kan anbefale han på det varmeste. Han var rolig og tok seg god tid til å forklare nøye og var forståelsesfull for at jeg var nervøs før undersøkelsen.
Slike leger vokser ikke på trær!
Kred til veldig koselig sykepleier/helsesekretær også!