Rasta Legesenter AS

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Rasta Legesenter AS

Styr unna!

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Denne legen er ikke imøtekommende i det hele tatt, bruker starten av timen på
å reagere på hvorfor jeg kommer til
time og ga meg inntrykket at det ikke var nødvendig med legebesøk selv om jeg hadde smerter. Har lest andre kommenter her inne om at hun ikke særlig bryr seg om pasienten og det må jeg si meg enig i etter første og siste besøk hos henne. Ellers oppfattet jeg henne som sur og gretten og lite interessert i å være til hjelp. Gir følelsen av utrygghet og usikkerhet. Anbefaler ikke å bruke henne som fastlege.

Kunnskapsrik, rolig og varm.

Lege: Paul Holger Juul-Hansen Skrevet

Jeg har fått utført gastroskopi av Paul og jeg kan anbefale han på det varmeste. Han var rolig og tok seg god tid til å forklare nøye og var forståelsesfull for at jeg var nervøs før undersøkelsen.
Slike leger vokser ikke på trær!
Kred til veldig koselig sykepleier/helsesekretær også!

Umulig å få time.

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Vanskelig å få time, selv når det er akutt sykdom. Om du trenger legetime til noe som ikke er akutt så må du vente i ukesvis.
Hun er også alltid forsinket så beregn god tid på venterommet…

Alltid seriøst behandlet

Lege: Olav Austad Skrevet

Har alltid følt meg ivaretatt og lyttet til hos Austad. Har fått nødvendige henvisninger og hatt en god kommunikasjon i mange år. Austad har alltid tatt seg tid til å lytte, har aldri følt noe stress. Altfor lang ventetid på ikke-akutte timer er det eneste som trekker ned.

Snill og vennlig lege

Lege: Merete Muri Skrevet

Jeg har hatt henne som lege i 20 år, hun får jobben gjort og henviser gjerne videre. Ofte veldig forsinket. Hun er snill, vennlig og imøtekommende. Tar deg på alvor, men kan bli bedre til å lytte og skrive henvisningen etter det pasienten sier og ikke ta med feilaktige/gamle opplysninger. Hun var ikke villig til å bruke tid på meg og hjelpe til med en god henvisning videre. Noe som resulterte i at jeg aldri fikk hjelpen jeg sårt trengte den gangen. Hun har sikkert mange pasienter og avtaler som gjør at det virker som hun har dårlig tid.
Men som sagt er hun vennlig og imøtekommende. Skulle bare ønske hun tok seg tid til å se meg.