Kirkenes Legesenter

Box 401, Storgata 2 9915 Kirkenes

Siste vurderinger av behandlere ved Kirkenes Legesenter

Enestående!

Lege: Ingrid Øygard Thomassen Skrevet

Ingrid er en fantastisk lege. Hun lytter og vil finne ut hva som feiler en. Hun viser sympati og empati, noe som gjorde det lett å snakke med henne og fortelle hva det gjaldt. Kommer til å savne å ha henne som fastlege! (Må bytte grunnet flytting)

Den beste legen uten tvil

Lege: Espen Bang Rafaelsen Skrevet

Jeg har nå hatt Espen i over 10 år,og han er den beste.
Jeg vil si han har fått testet seg da det gjelder både psykisk og fysisk for min del. Jeg har hatt MANGE "kompetente" leger og overleger på mitt "team" ,men Espen fant MEG i meg selv.
Han er støttende,sympatisk,overhode ikke stresset,tar seg god tid og sender deg videre om løsning ikke blir funnet på hans kontor. Han er direkte,og pynter ikke på det. Dette er noe jeg verdsetter høyt hos min lege.
Espen har hjulpet meg mye, og jeg kan trygt anbefale denne legen videre.

Beste legen jeg har vært hos

Lege: Ingrid Øygard Thomassen Skrevet

Ingrid hjalp meg veldig med å få pratet ut etter et overgrep. Hun var omsorgsfull og føltes som hun forsto hva jeg snakket om. Følte jeg kunne snakke med henne om alt og hun fulgte meg veldig godt opp i tiden etter! Hun ba meg ringe dersom jeg trengte time for å snakke og hun ringte meg titt og stadig for å sjekke opp hvordan det gikk med meg! <3

Virker usikker

Lege: Mette Aven Skrevet

Har liten kontroll, og surrer veldig mye. Har ikke tilliten fra meg som pasient til at hun gjør det beste for å få meg frisk. Du som enkeltperson kan gjøre en like god jobb.

Kunnskapsrik men lite tid

Lege: Jostein Tørstad Skrevet

Var min fastlege i 15 år fra fødsel, og henviste til spesialister og hjalp til. Men er kort i svarene og viser ingen tegn på empati eller evne til å forstå. Han er mer opptatt av å se inn i dataskjermen, og virker veldig utbrent med årene. Men han er kunnskapsrik og gir pasientene hjelpen de trenger. Han behandlet alle mine barnesykdommer og har hjulpet med det fysiske, men ikke noe flink på psykiatri. Veldig gammeldags.