Hinna Legesenter AS

Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinna Legesenter AS

Bra

Lege: Inger Marie Godeseth Skrevet

Grei og profesjonell dame. Hun lytter og har en god tone. Klarer å kommunisere sine medisinske vurderinger

Presset på tid

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Var fornøyd med Mira for noen år tilbake; hun kommuniserte tydelig, lyttet og fulgte opp det jeg lurte på. Dette har endret seg noe. Virker nokså uinteressert og presset på tid. Som «pasient» opplever jeg å måtte snakke fort, og at ting jeg tar opp som er av mindre akutt/kritisk karakter blir bagatellisert/ikke tatt på alvor. Jeg går ikke ofte til legen, er mest opptatt av å bli tatt seriøst/på alvor og at ting blir fulgt opp (eller begrunnet).

Har hatt en vikarlege for Mira [navn fjernet av moderator], som jeg ikke var fornøyd med. Hun stilte lite spørsmål og satte seg nesten ikke inn i hva som hadde skjedd, hørtes sint/stresset ut.

Trygg og kunnskapsriktig

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Dette er den beste legen eg noen gang har hatt. Ho lytter, er effektiv og møter virkelig pasientensbehov. Etter noen uheldige leger frå min manns side skiftet han også til Mira og er like fornøgd som meg!

Veldig dyktig og forståelsesfull lege

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Jeg tror Syeda må være den beste legen jeg har hatt. Jeg har hatt samme lege i 30 år før jeg byttet til Syeda. Hos henne blir jeg lyttet til, tatt seriøst og hun går virkelig inn for å finne utav problemet og gi utredning.
Hun forklarer ting klart og tydelig og passer på at man virkelig får det med seg.
Hun gir og veldig god oppfølging.

Føler meg veldig heldig som har fått henne som fast lege, jeg tror plassene hennes kommer til å bli fulle ganske raskt.

Utrolig flink

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

God fastlege, flink i jobben:) Perfekt fastlege også for datteren min på 2 år.
Jeg er kjempefornøyd.