Hinna Legesenter AS

Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinna Legesenter AS

Endelig fant jeg en lege som lytter

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Har skiftet lege mye gjennom tidene, siden jeg har problem med å utrykke meg å har vansker med tillit generelt.
Men siden jeg skiftet til Mira har alt det blitt lettere, så om du får skiftet til henne så er du heldig i min mening hvertfall.

Unøyaktig lege

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Lytter dårlig, tar for kjappe og enkle beslutninger. Kom til henne med en kronisk lidelse. Hun ønsket ikke å hente inn bekreftelse fra spesialister på min sykdom og mine behov, men kom til sin egen konklusjon at jeg bare hadde virusinfeksjon.. helt sikkert ok lege til å skrive ut hostesaft og sykemeldinger, men feiler du noe mer enn det så faller luftslottet sammen.

Trygg, flink og effektiv fastlege

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Utrolig fornøyd med Mira som fastlege og vil anbefale henne på det varmeste. Hun er dyktig, trygg, omsorgsfull, effektiv og seriøs.

Empatisk og tar ting på alvor

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Første møte med Syeda var fantastisk, har hatt samme fastlege i 9 år men grunnet flytting måtte jeg bytte. Jeg sitter igjen med et kjempeinntrykk etter de timene jeg har vært på hos Syeda, hu lytter, henviser og tar seg god tid. Jeg har et komplisert sykdomsbilde og har slitt i mange år med plager, Syeda tar dette på alvor og lytter. Hun er smilende og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste! :)

Verste legen jeg har møtt

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Kunne ikke si noe spesielt selv, måtte alltid gå borte få å spørre kollegaeene sine om saken. Har mistet alle dokumentasjon. FIKK ingen nyttige informasjon fra denne legen