Sandens Medisinske Senter

Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sandens Medisinske Senter

Ser deg som menneske og virker veldig oppegående og imøtekommende

Lege: Henriette Marie Nordahl Skrevet

Ble positivt overrasket da hun var veldig imøtekommende og snill. Uvant å møte en lege som ikke stresser og ser på deg som papir arbeid

Dyktig lege

Lege: Henriette Marie Nordahl Skrevet

Dyktig, trygg, omtenksom fastlege som ser pasienten og ønsker å finne løsning på en best mulig måte.

Ikke helt bra

Lege: Wasim Shoaib Ali Skrevet

Jeg syns legesenteret dessverre har en svak service. Telefontiden er begrenset og det er ikke sikkert man kommer frem.

Legen er for meg ny, men virket usikker og ukonsentrert. Følte at jeg ikke fikk den behandlingen jeg trengte, og vurderer å bytte til annen lege.

Uryddig

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Brukbar lege, men det har lite å si for meg når det er mye rot ellers, må nesten alltid purre på de i PatientSky, flere ganger på ett år har de rotet bort frikortet mitt, det er ikke lett å komme igjennom på telefonen, det er bare ledige timer 1 måned fram, ventetid er alltid minimum 30min.

Hyggelig men ikke tilgjengelig

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Etter å ha hatt han som lege i et halvt år, har jeg nå valgt å bytte. Jørgen er hyggelig og tilsynelatende god i det han gjør, men jeg føler meg ikke ivaretatt her.
Det tar stort sett minimum 1 måned å få time. Du kan heller ikke ringe legesenteret (de har 30 min per dag åpent, hvor det er lang kø på telefon).
Videre har jeg slitt med diverse ting som har ført til at jeg har måttet ta diverse undersøkelser. Jeg får aldri svar på dette før jeg purrer i pasientsky-appen noen ganger - og da kommer det ofte et kortfattet svar, uten noe tegn til oppfølging, selv om problemene fortsatt er vedvarende. Så da har jeg måttet bestille ny time igjen, med nye 1 måneds ventetid. Holdt på med dette i 6 måneder nå, og orker ikke å ha det sånn mer.