Helsebygget Legesenter DA

Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Helsebygget Legesenter DA

Super snill og flink!

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Er utrolig fornøyd med Silje som fastlege. Har hatt henne som lege siden tidlig tenårene, og alltid følt meg trygg og ivaretatt. Hun lytter godt, tar prøver for hver minste lille ting og nøler ikke med videre henvisning. Rask tilbakemelding gjennom HelseNorge, både på påfyll av resepter og timeforespørsel. Ved akutt behov får man time på dagen. Helt supert.
Etter å ha utviklet kronisk sykdom føler jeg meg enda mer fornøyd, blir tatt på alvor og sendt videre til spesialist med god oppfølging fra fastlegen på siden. Kjempe flink! Anbefaler virkelig.

En fantastisk lege

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Har hatt Snorre i noen år nå, og jeg er super fornøyd. Han tar seg god tid , han kan sakene sine og jeg får alltid time på dagen. Han er en direkte person , så om du ikke liker det kræsjer det kanskje. Jeg har en reise tid på 30 minutter, men kommer aldri til å bytte .

God humor har han også :)

Meget fornøyd.

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Er veldig fornøyd med Silje. Hun er rask, effektiv og har etter min opplevelse god kunnskap. Hun er en blid, hyggelig, klar og imøtekommende lege, som lytter og tar jobben sin seriøst.

Fungerer også veldig bra å benytte seg av helsenorge for kontakt, og føler fremdeles ikke at det har vært vanskelig å få time ved forespørsel.

Uheldigvis har jeg flyttet til Fredrikstad og så meg nødt til å bytte fastlege, men jeg reiste faktisk opp til henne en stund før jeg tok sjansen på å bytte lege.

Følte i perioder at resepsjonen kunne vært noe mer imøtekommende, men alt i alt, veldig bra.

Grinete og lite hjelpsom lege

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Har tidligere gått til Snorre, men byttet etter første besøk. Legen virket fullstendig misfornøyd med jobben sin, og var ikke interessert i å hjelpe. Etter min mening egner ikke denne personen seg som fastlege. Besøket mitt hos Snorre var såpass negativt at jeg byttet lege etter første besøk. Er knallfornøyd med legen jeg har nå.

Best doctor I’ve ever known

Lege: Azita Farnoush Skrevet

I’m extremely satisfied with her. She’s wonderful. So far she’s been very helpful and extremely professional. She’s very empathetic and caring and does her job flawlessly.