Vektergården legesenter

Langgata 2 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Vektergården legesenter

Lydhør og flink lege

Lege: Askil Elvestad Skrevet

Lege som virkelig bryr seg om pasientene sine og følger opp på alle måter. Henviser videre når det er nødvendig. Lydhør for synspunkter og er med på diskusjoner så man føler man har et ord med i laget men er samtidig trygg og bestemt når det kommer til avgjørelser.

Trygg lege

Lege: Nina Stanger Skrevet

Hun har vært mitt anker i et langvarig sykdomsforløp og det til tross for 1000 ++ andre pasienter. Jeg stoler på Nina og jeg gjør det vi blir enig om. Det gjør hun og. En dyktig, varm lege med glimt i øyet.
Tar av meg hatten for jobben dere gjør og det presse dere har på dere.

Svært faglig dyktig og engasjert1.

Lege: Askil Elvestad Skrevet

Har vær så heldig og ha Askil Elvestad som fastlege i mange år. Blir altid mottatt med ekte inntresse. Er lyttende, tar gode avgjørelser selv og sender deg videre til spesialister når det er nødvendig. Virker trygg, klar rolig. Han er der for deg som pasient, han er ikke bare på jobb. En svært reflektert lege med
: "hjarte på rette plass".Håper han velger og fortsette som fastlege, ingen ting og tape og bruke ham. Teame rundt ham er også svært dyktige. Andbefales på det varmeste. Skifter desverre fastlege pga flytting.

trygg og kunnskapsrik

Lege: Nina Stanger Skrevet

Alltid punktlig, følger godt opp. ringer opp hvis hun funderer på noe. nøye med medisinering. prøver ut nye ting.kan ikke kritisere noe, er veldig fornøyd.

Fantastisk

Lege: Askil Elvestad Skrevet

Veldig hjelpsom ved akutt dokumentasjonsmangel ved reise til utland, under Covid 19. Hjalp til med å anskaffe riktig dokumentasjon på veldig kort tid.