Vektergården legesenter

Langgata 2 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Vektergården legesenter

Utrolig flink og forståelsesfull lege

Lege: Torbjørn Aunan Skrevet

Han er virkelig en god lege, som tar seg tid. Har vært hos han en god del og er så å si fornøyd både av han og resten av de snille gode menneskene som jobber der. Veldig flink til å undersøke og henvise videre, samt får gode forklaringer og svar på brev.

Er absolutt fornøyd og litt ergerlig at jeg må bytte grunnet flytting.

Veldig fornøyd!

Lege: Nina Stanger Skrevet

God lege, flink og viser hensyn.
Er ikke dømmende og tar seg god tid.
Kom en gang til legen med mange spørsmål. Ett av de ble glemt bort underveis da det egentlig ikke var så farlig. Fikk da melding av legen en times tid etter da hun hadde kommet på og besvart mitt spørsmål.

Dyktig!

Lege: Torbjørn Aunan Skrevet

Veldig folkelig og enkel å prate med. Forklarer godt hva sykdommen/plagene går ut på og forklarer på en god måte hvordan en løser det. Tar pasientene på alvor og setter av ekstra tid om det er nødvendig! Liker også at det er time på dagen ordning og et veldig hyggelig senter generelt.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Espen Harald Røkaas Skrevet

Røkaas har vært min og mamma sin lege helt siden vi flyttet til Horten. Dvs. i ca 20år. I mine øyne er han en fantastisk lege på alle punkter.

Jeg opplever ham som en svært kompetent lege som alltid ønsker å hjelpe: uansett om det er snakk om små ting som en rar prikk på armen eller alvorlige psykiske problemer. Ingen spørsmål er for dumme og han har alltid tatt meg på alvor. Jeg har alltid følt at jeg har vært i trygge hender.

Nå har jeg flyttet fra Horten og må dessverre bytte fastlege. Han har fulgt opp både meg og min mor gjennom gode og dårlige tider. Han har stilt opp og ytt det lille ekstra. For eksempel: Han har ringt for å følge opp blodprøver og virket oppriktig interessert i at jeg skal ha det bra. Kunne ikke bedt om en bedre lege!

Hvis jeg skal sette fingeren på noe, så er det tilgjengelighet: Det kan til tider være stor pågang og litt lange ventetider for å få time. Det skal imidlertid sies at når det er noe viktig eller akutt, så blir man tatt på alvor og tatt inn raskt. Jeg har aldri opplevd noen problemer ifht det.

Alt i alt er helhetsinntrykket veldig bra! Det er trist å si farvell til en lege man har hatt i så mange år og som man er så fornøyd med. For meg vil han alltid være førstevalget.

Ikke oppdatert

Lege: Espen Harald Røkaas Skrevet

Er imøtekommende og forståelsesfull, men lytter lite til innspill fra pasienten selv. Følger felleskatalogen slavisk og er ikke åpen for å se på nyere forskning. Gir inntrykk av å være noe "lat" i behandlingen sin, kan man behandle det med en pille så gidder han ikke ta videre prøver eller gjøre mer enn han absolutt må.