Vektergården legesenter

Langgata 2 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Vektergården legesenter

Særs dyktig og omtenksom

Lege: Askil Elvestad Skrevet

Elvestad er en uvanlig dyktig lege og fint menneske. Som en god gammeldags huslege, med innsikt, kunnskap og gode menneskelige egenskaper.

Veldig fornøyd med oppfølging!

Lege: Espen Harald Røkaas Skrevet

Veldig fornøyd med oppfølging, videresending når nødvendig, respekt for meg og mine opplevelser/erfaringer som pasient, opplevelse av å bli tatt på alvor!

Lege: Torbjørn Aunan Skrevet

Er glad jeg byttet til Torbjørn Aunan. Lett å forholde seg til,hyggelig og lyttende.

Virker veldig grundig.:-)

Endelig en som tar meg på alvor!

Lege: Askil Elvestad Skrevet

Da jeg byttet til Askil var jeg skeptisk etter noen år med relativt uengasjerte leger. Men, endelig føler jeg meg respektert, sett på som et menneske med problemer istedenfor en problemperson og endelig begynner ting å se lysere ut.
Askil er en fantastisk god lege som alltid tar seg tid til deg, hører på det du har å si og ikke minst, han HUSKER DEG!
Det lureste jeg har gjort er å bytte til denne legen.

Og til sist, det å ta blodprøver er jo ikke noe problem lenger, jentene på kontoret gjør det uten at du merker det nesten og de respekterer at du kanskje trenger litt mer tid enn andre iblant eller er litt nervøs.
Godt jobba!

Informativ, Interessert og kunnskapsrik

Lege: Torbjørn Aunan Skrevet

Etter ett besøk hos Aunan sitter jeg igjen med at han lyttet, kom med gode oppfølgingsspørsmål og virket interessert i helsen min. Fikk rask tilbakemelding i brevs form om prøvesvar. Kontordamene er flinke til å stikke uten at armen blir helt blå også.

Legesenteret bruker også timebestilling på SMS, som er en kjempefordel da en slipper å sette av en time eller to for å ringe å bestille time til den alltid opptatte telefonen.

Litt for lite grunnlag til å gi fem stjerner