Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Åpner døren før du er ferdig å prate

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Jeg har en veldig negativ erfaring med Sissel, hun virket ikke bry seg om du det jeg fortalte og åpnet døren for å avslutte før jeg var ferdig å prate. Jeg skal ikke tilbake til henne.

Ikke så fornøyd

Lege: Anders Bye Skrevet

De gangene jeg har vært på Storoklinkken har vært lite positive. Jeg har måtte vente opp til 3 timer før jeg kunne dra hjem en av gangene. Da hadde de "glemt" meg! Enig med mye av det som skrives her, mer opptatt av pc, "jeg vet best"- holdning og lite intressert i hva som faktisk er plagene du kommer med. Har heller bestemt meg for å betale litt ekstra hos en privat lege som faktisk gir deg det du betaler for og utviser mer hjelp i form av prøver, behandlinger og oppføling i etterkant.

Ja, til flere Lahnaer i syte - Norge

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Jeg hadde heller ikke tenkt å skrive en anmeldelse her, men urett må rettes opp. Min mann leste vurderingene av Lahna og sa at dette er jo direkte feil. Her burde du skrive noe. Jeg har hatt Lahna som fastlege i åtte år. Nå er hele familien hos henne. Det var ikke ledig plass på listen hennes, men vi sjekket hver kveld, og en plass her og en plass der ble ledig og vi var lynraske med å "booke" henne, til hele familien hadde fått plass. Jeg kjenner meg virkelig ikke igjen i kritikken som fremkommer i flere tidligere innlegg. Lahna er veldig profesjonell, faglig dyktig og er svært troverdig i jobben hun gjør. Hun har vært tydelig på at hun ikke gir "gratis" sykmeldinger, men det viser nettopp hvor dyktig og profesjonell hun er. Hun beholder sin integritet i møte med pasienten, og lar seg ikke "presse". Kjempebra! Når det er sagt, så får du sykmelding hvis din helsetilstand sier det. Jeg, og min familie, opplever henne som behagelig og omsorgsfull overfor både store og små. Hun lytter til saken, og henviser videre hvis det er behov for det. Hun viser på profesjonelt vis medfølelse i vanskelige situasjoner. Vi liker henne rett og slett veldig godt, og har faktisk blitt litt skuffet når hun har vært borte og vi har fått time med noen andre. Hos Lahna føler vi oss trygge og ivaretatt.

Ikke fornøyd

Lege: Anders Bye Skrevet

I mitt tilfelle viste han lite kunnskap og interesse. Fikk mer nyttig informasjon på internett. Enig i beskrivelsene under her. Jeg byttet lege.

Fornøyd

Lege: Anders Bye Skrevet

Jeg var hos legen to ganger i uken over en tid i sommer for stell av et stygt sår.
Jeg er meget fornøyd med den behandlingen og oppfølgingen jeg fikk av legen. Jeg følte jeg var i trygge hender hele tiden.
Vil også skryte av damene i resepsjonen som alltid var blide og hjelpsomme mot meg.Jeg har ingenting å klage på.