Bryggen legesenter

Fjordgata 82 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggen legesenter

Dårlig

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Jeg som pasient følte meg ikke hørt, og legen hadde ekstremt hastverk og snakket nedtalende til meg.

Tar meg seriøst!

Lege: Carl Wolfgang Schøyen Pintzka Skrevet

Han tar meg svært seriøst hver gang det er noe, og om jeg er litt hypokonder om ting så tar han seg tid til å roe meg ned fra den angsten. Han har også tatt min mentale helse veldig seriøst, og selv lenge etter jeg tok det opp første gang så tar han det selv opp og spør hvordan det går og om jeg går til psykolog og om det igjen går bra og om jeg føler jeg trenger annen hjelp. Alt i alt svært god lege og jeg er veldig fornøyd med han! Også litt godt at det går an å kødde litt, og at han er så avslappet med humor. Det gjør det litt lettere når jeg har angst for legebesøk.

Lytter ikke.

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Hun bryr seg bare om fysiske plager ikke psykiske plager. Det er bare å gløm å dra til henne med de plagene.

Utrolig hyggelig og hjelpsom

Lege: Carl Wolfgang Schøyen Pintzka Skrevet

Carl var veldig hyggelig, imøtekommende og flink. Alt som måtte ordnes, ble ordnet effektivt. Anbefales på det sterkeste.

Effektiv og flink

Lege: Rigmor Myran Skrevet

I de årene jeg har hatt Rigmor som fastlege har jeg kun hatt gode opplevelser. Hun er hyggelig å snakke med, ivaretakende og varm, og fremstår svært kunnskapsrik. Hun har alltid stilt opp utover det jeg forventet av henne, som jeg setter stor pris på. Anbefales for den som vil ha en effektiv og flink lege!