Bryggen legesenter

Fjordgata 82 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Bryggen legesenter

Anbefales ikke!

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Ufattelig kort, nedlatende og noe ufin. Absolutt ikke det jeg ser etter i en fastlege, og endret til et annet legekontor etter 3.besøk! Styr unna, anbefales dessverre ikke.

Uengasjert og mangel på medfølelse

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Jeg hadde to legetimer med Rigmor. Det ene omhandlet en sykemelding pga. influensa, og det gikk helt knirkefritt. Bra service og ingenting å peke på

Den andre timen bestilte jeg da jeg ble utbrent på jobb. Jeg ble møtt med irritasjon og en total mangel på medfølelse da jeg fortalte om problemet mitt. Ingen behandling ble gitt eller anbefalt av Rigmor. Jeg ba på eget initiativ om henvisning til psykolog eller psykiatri. Jeg fikk vite at det var ingen nytte med henvisning til psykolog pga. ventetidene, men hun kunne ikke nekte meg å søke til psykiatrien. Søknaden ble avslått.

Jeg byttet deretter fastlege. Og jeg fant en lege som var interessert i problemet mitt og brukte tid på å lytte og gi råd om trening, ernæring og meditasjon. Søknad til psykiatrien ble sendt og godkjent.

Trygg og interessert

Lege: Carl Wolfgang Schøyen Pintzka Skrevet

Carl Pintzka har vært veldig hjelpsom og forståelsesfull. Det er ofte forsinkelser om du ikke får time på morgenen, men til gjengjeld tar han seg alltid tid til å høre på deg, og å forklare behandlingsalternativene du har.
Damene som jobber i resepsjonen er også veldig imøtekommende og hjelper deg gjerne!

Tar meg ikke seriøst

Lege: Carl Wolfgang Schøyen Pintzka Skrevet

Jeg ble møtt med "hva vil du jeg skal gjøre med det?" da jeg forklarte om min sykdomstilstand. Det var svært ubehagelig. Jeg er normalt en frisk student som sjelden går til legen, så det var ikke en hyggelig opplevelse.

Fastlege Rigmor

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Har hatt Rigmor som fastlege i to år, har til per dags dato ikke hatt noen problem. Hun har til og med ringt og hjulpet meg fra privat nummer etter jobb.
Veldig fornøyd, kan heller ikke klage på noen av de andre som jobber der. Får time innenfor rimelig tid å får hjelp med det som er.