Bryggen legesenter

Fjordgata 82 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggen legesenter

Flink, tydelig, effektiv

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Kjempefornøyd og letta etter veldig god og veldig rask hjelp i dag. Det same er erfart tidlegare - kunnskapsrik - tydelig-effektiv. Blir tatt på alvor og får super hjelp, samt god forklaring på samanhenger/årsaker ved sjukdom. Anbefalar Rigmor!

Dårlige opplevelser!

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Blir ikke hørt og føler at legen har dårlig tid når jeg først er innom. Opplever at hun rusher alt når jeg først er innom, og ønsker å få meg unnagjort for å rekke neste. Har jeg et problem, ønsker hun ikke å finne ut av dette men heller at jeg prøver å finne ut av det selv. Opplever at prøvesvar tar lang tid, da legen ikke sender disse ut når de først er kommet inn.

Anbefales ikke!

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Jeg fikk denne legen da jeg ikke hadde en annen valg fordi hun var de eneste legen som var ledig på den tiden. Jeg visste ikke om legelisten.no før og jeg skulle ha gjort litt mer søk før jeg valgte fastlegen.

Jeg har opplevd alt som de andre skrev her: usympatisk, noe ufin, legen snakket nedlatende til meg plus hennes kropspråk som jeg fikk inntrykk at ingen respekt til pasient. Uansett tok jeg ikke det personlig men jeg måtte bytte legen etter at jeg ikke fikk hjelp når jeg trenger det. IKKE profesjonelt!

Hun virket stress og hun har ikke sosial antenne. Det er jo viktig å være varm og sympatisk når man jobber som helsepersonell særlig lege!

Dårlig

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Jeg som pasient følte meg ikke hørt, og legen hadde ekstremt hastverk og snakket nedtalende til meg.

Tar meg seriøst!

Lege: Carl Wolfgang Schøyen Pintzka Skrevet

Han tar meg svært seriøst hver gang det er noe, og om jeg er litt hypokonder om ting så tar han seg tid til å roe meg ned fra den angsten. Han har også tatt min mentale helse veldig seriøst, og selv lenge etter jeg tok det opp første gang så tar han det selv opp og spør hvordan det går og om jeg går til psykolog og om det igjen går bra og om jeg føler jeg trenger annen hjelp. Alt i alt svært god lege og jeg er veldig fornøyd med han! Også litt godt at det går an å kødde litt, og at han er så avslappet med humor. Det gjør det litt lettere når jeg har angst for legebesøk.