Leangen Legesenter

Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Leangen Legesenter

Kunnskapsrik og nøye lege

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Fra dag en har jeg følt tiltro til Myran. Heldigvis er hun uredd og direkte setter ord på det meste. Har ingen betenkeligheter med å anbefale henne til alle som går til legen bare når de er syk

Hyggelig og dyktig dame

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Gikk gjennom en større utredning for mine plager. Veldig fornøyd med at hun henviste meg til ulike spesialister. Jeg har fått gode forklaringer på hva som feilte meg, og har fått bedre nattesøvn. Et bedre liv , rett og slett. Trivelig lege. Lett å kommunisere med. Anbefales.

Meget misfornøyd

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Meget misfornøyd med Rigmor Myran. Opplevde det akkurat slik det står i vurderingen fra 17.juni. Fokuserer veldig på at pasienten er for ung til å plages med f.eks. Rygg/nakke.

Aldri mer!!!

Lege: Rigmor Myran Skrevet

En så frekk og arrogant lege har jeg aldri vært borti før. Hun nektet å høre på hva jeg sa, lot meg ikke få forklare, klarte ikke å føre en samtale med hun uten at hun spurte om hva jeg trodde jeg feilte.... På venterommet tok hun inn alle andre pasientene før meg selv om jeg er rimelig sikker på at enkelte hadde time etter meg. Vil ikke anbefale henne til noen!!!