Bryggen legesenter

Fjordgata 82 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggen legesenter

Ærlig og trygg

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Bytter lege pga flytting. Dr. Myran er direkte og ærlig når det angår vurdering av symptomer, hvordan behandling foregår og følger opp. Hadde problemer med magesmerter, hun henviste meg med en gang til gastroskopi samtidig som hun selv utforsket andre muligheter for smertene. Før gastro sa hun at det er ubehagelig, men det går bra, dette gjorde meg trygg på en situasjon jeg gruet meg til. Veldig god til å skape trygghet gjennom å forklare tankeprosess og pakker ikke noe inn. Storfornøyd!

Velg en annen om du har sammensatte lidelser

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Jeg synes ikke noe om rangering av leger, men føler meg forpliktet til å videreformidle til andre som vurderer denne legen: Dersom du er syk og trenger hjelp, og sykdommen din uheldigvis involverer mange symptomer, hold deg langt unna. Dersom du i tillegg er et menneske med en psyke som på ett eller annet tidspunkt har gitt deg plager (eller vil kunne gi deg plager i framtiden), ikke engang vurder denne legen. Og dersom du vet hvilken lidelse du har, og denne er dårlig forstått av leger eller har lav status, velg en annen. Min erfaring er at dr. Myran, både gjennom handling, ord og kroppsspråk, utviser en forakt for (og liten kunnskap om) denne typen lidelser. Hun bidrar derfor ikke til bedret helse, men det motsatte for denne pasientgruppen.

Varierende

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Har hatt Rigmor som fastlege de siste årene, men har nå flyttet fra byen. Har hatt varierende opplevelser de fem/seks gangene jeg har vært der. Noen ganger har jeg opplevd at jeg ikke blir hørt, og at jeg får null råd om plagene mine. Ofte har jeg følt at hun har dårlig tid, og det er ikke en god følelse når man først oppsøker et legekontor. Andre ganger har hun vært flink, og effektiv på en god måte. Men dette har som oftest vært rutineundersøkelser. Hun har henvist meg videre de gangene jeg har bedt tydelig og klart om det.

Trygg, kunnskapsrik og lydhør

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Har alltid tatt mine spørsmål og bekymringer på alvor. Kommer med gode råd og henviser videre når hun vurderer det som nødvendig. Tydelig og kunnskapsrik lege.

Trygg og konstruktiv

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Dr. Myran har vært min fastlege de siste årene. Pga av flytting må jeg dessverre bytte. Hennes pragmatiske væremåte har hjulpet meg gjennom vanskelige perioder. I tillegg er hun svært dyktig innenfor ulike småkirurgiske inngrep. Anbefaler henne på det varmeste.