Leangen Legesenter

Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Leangen Legesenter

Alltid imøtekommende og hyggelig

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

En blidere og hyggeligere lege skal man lete lenge etter. Han tar problemene/symptomene man kommer med på alvor. Jeg føler alltid at jeg blir tatt seriøst og at jeg har fått den hjelpen jeg trenger når jeg går ut av legekontoret. Den beste legen jeg har hatt hvertfall! 🙂

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Dr. Rigmor Myran har jeg hatt som fastlege i snart 10 år, og jeg anbefaler henne til ALLE jeg kjenner! Hun er effektiv,varm og rett på sak! Jeg er så glad for at jeg har en lege som kaller en spade en spade. Jeg har hatt store og små problemer både fysisk og psykisk, og Rigmor har med stor omsorg hjulpet meg gjennom alle disse problemene. Dr.Rigmor Myran anbefales på det sterkeste!!

Trygg, kunnskapsrik, imøtekommende og forståelsesfull

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt. Han er en fantastisk lege. Har hatt en del leger før jeg flyttet til Trondheim, mitt samlede inntrykk har vært at fastlegen er stressede menneske som vil ha minst mulig med deg å gjøre og mest mulig quick fix tips.
Dette var ikke tilfelle med Øksenvåg. Jeg har hatt han som fastlege i 2 år nå og han leverer over alle forventninger jeg kunne ha til en fastlege. Fortjener all hyllest!

Føler meg mistrodd

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

I de første møtene med Øksenvåg opplevde jeg tillit og god ivaretaretakelse. Da jeg ble syk med uvanlige/uforklarlige symptomer ble tilliten erstattet med mistro og bagatelliseringer, og innspill fra andre leger om videre oppfølginger ble ikke imøtekommet. Det er svært vanskelig å få kontakt med skrankepersonalet, telefonen kan ringe i timesvis der også kontakten blir brutt underveis. Den ene i skranken er svært hyggelig, den andre direkte uhøflig.Gjentatte tilfeller med rot i datasystemet har også vært frustrerende. Er lei hele legesenteret. Står nå på liste for nytt fastlegeskifte.

Lyttende, dyktig og tar tak i ting raskt

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

En utrolig flink lege som tar deg på alvor. Om han ikke kan hjelpe så sender han deg raskt til andre som kan. Sjeldent vert så fornøyd med en lege som jeg har vert med Eirik. Det er med sorg jeg må bytte ham ut da jeg har flyttet fra Trondheim. Men anbefaler Eirik på det høyeste