Leangen Legesenter

Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Leangen Legesenter

Flink, tydelig, effektiv

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Kjempefornøyd og letta etter veldig god og veldig rask hjelp i dag. Det same er erfart tidlegare - kunnskapsrik - tydelig-effektiv. Blir tatt på alvor og får super hjelp, samt god forklaring på samanhenger/årsaker ved sjukdom. Anbefalar Rigmor!

Verdens beste fastlege!

Lege: Ingrid Krüger-Stokke Skrevet

Ingrid er utrolig snill, hyggelig og imøtekommende. Hun er en lege som tar seg tid til deg og virkelig hører på hva du forteller. Utrolig fornøyd, har anbefalt henne til alle jeg kjenner!

Dårlige opplevelser!

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Blir ikke hørt og føler at legen har dårlig tid når jeg først er innom. Opplever at hun rusher alt når jeg først er innom, og ønsker å få meg unnagjort for å rekke neste. Har jeg et problem, ønsker hun ikke å finne ut av dette men heller at jeg prøver å finne ut av det selv. Opplever at prøvesvar tar lang tid, da legen ikke sender disse ut når de først er kommet inn.

Anbefales ikke!

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Jeg fikk denne legen da jeg ikke hadde en annen valg fordi hun var de eneste legen som var ledig på den tiden. Jeg visste ikke om legelisten.no før og jeg skulle ha gjort litt mer søk før jeg valgte fastlegen.

Jeg har opplevd alt som de andre skrev her: usympatisk, noe ufin, legen snakket nedlatende til meg plus hennes kropspråk som jeg fikk inntrykk at ingen respekt til pasient. Uansett tok jeg ikke det personlig men jeg måtte bytte legen etter at jeg ikke fikk hjelp når jeg trenger det. IKKE profesjonelt!

Hun virket stress og hun har ikke sosial antenne. Det er jo viktig å være varm og sympatisk når man jobber som helsepersonell særlig lege!

Forståelsesfull og god

Lege: Ingrid Krüger-Stokke Skrevet

Ingrid har vært utrolig forståelsesfull, tålmodig og bruker god tid på å lytte til hva jeg som pasient har å komme med, og viser også et brennende engasjement for å hjelpe til på en genuin måte. Føler meg forstått og tatt på alvor. Opplever også at flere leger tar psykiske lidelser mindre på alvor enn fysiske, noe Ingrid absolutt ikke gjør. Stor bonus! Anbefalt til flere venner!