Legene i andre DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i andre DA

Veldig godt førsteinntrykk

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Imøtekommende og interessert lege. Får inntrykk av at han vil være helt sikker på at du går ut derfra uten å lure på noe mer og har fått hjelp med alt. En får rask time, hadde mulighet til å få time dagen etter at jeg ringte inn. Pluss for tilgjengelighet og presis. Ser frem til mange år fremover med denne fastlegen, meget fornøyd.

Veldig hyggelig!

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Har bare positive erfaringer med denne legen. Han er imøtekommende, grundig og tar plagene mine på alvor. Flink til å følge opp meg. Får alltid raskt time. Anbefalle denne lege på det sterkeste!!

Legen oppleves som ufokusert og lettere uinteressert.

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Effektiv ved problemer med åpenbar løsning, men ellers er mitt inntrykk av denne legen er at han er lite interessert i å undersøke noe han ikke umiddelbart kan se hva er. Han har ved flere annledninger trukket på skuldrende til spørsmål som har blitt stillt og latt det bli med det.
Har også blitt bedt om å vente i lengre perioder med fysiske plager som har pågått i ukesvis og daglig påvirker allmenntilstand. Opplever at legen lett distraheres og fokuserer mer på andre ting enn pasient under legetimen (eksempelvis bruk av pc).

Beste legen jeg har hatt!!

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Stakkevold er veldig dyktig, han tar problemene på alvor og kommer med gode medisinske forklaringer. Hadde det ikke vært for at jeg flytter fra Bergen hadde jeg aldri byttet lege! Håper bare jeg finner noen som er like dyktig og grundig som ham.

Veldig fornøyd!

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Kom raskt gjennom på telefon og fikk hjelp av en hyggelig dame i resepsjonen. Fikk time bare noen dager senere. Dyktig lege som tok meg på alvor - lyttet og ga gode råd.