Ensjø Legesenter

Ensjøveien 22 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjø Legesenter

Dyktig og trygg lege - men ofte lang ventetid

Lege: Svein Erling Hamnes Aaberge Skrevet

Er en ung mann som i utgangspunktet ikke liker å gå til legen, men min fastlege Svein har sørget for at alle legebesøk går veldig bra. Han er hyggelig, har en lun humor, og gjør besøket komfortabelt - selv når det er meget ukomfortable ting som skal undersøkes. Han er også svært kunnskapsrik, og har hjulpet meg med mange ulike kliniske problemer og henvisninger i den siste tiden. Man føler seg virkelig trygg og ivaretatt som pasient hos Svein Hamnes Aaberge. Anbefales!

Ulempen er at han er populær, har lang ventetid for å få time, og lang ventetid når man først er på venterommet. Oppveies i stor grad av hans solide vesen og støtte når man først er kommet inn på kontoret.

Norges best lege!

Lege: Helga Hamnes Aaberge Skrevet

Jeg har hatt Helga som lege siden 2007, etter en lege som jeg vurdert som dårlig lege. Jeg har fått trøst fra Helga. Hun lytter på hva jeg har på hjertet og hjelper meg å finne løsning. Jeg er veldig stolt av å ha Helga. Hun er Norges best lege.

Flink og lyttende lege

Lege: Helga Hamnes Aaberge Skrevet

Jeg er fornøyd med mitt besøk hos Helga. Hun lyttet til meg og gav meg det jeg trengte. Jeg måtte vente litt på å få komme inn til henne, men jeg fikk timen på en dags varsel, så jeg er fornøyd. Hyggelig personale i forverelset.

Veldig god lege på dårlig legekontor

Lege: Helga Hamnes Aaberge Skrevet

Legen er frenmstår som tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik, og uarrogant. Hun har et behagelig vesen. Dessverre er legesekretærene på legekontoret hennes rake motsetning. Total mangel på serviceinnstilling og effektivitet. Møter stort sett alle med det samme, sure svaret.

Faglig dyktig, grundig, imøtekommende, respektfull og empatisk.

Lege: Helga Hamnes Aaberge Skrevet

Jeg føler meg alltid like godt ivaretatt når jeg er hos Helga. Hun gjør noe ikke alle leger er like flinke til; hun lytter til deg! Hun er særlig god på å få fram så mye opplysninger som mulig om ditt problem i samtalen og hun møter deg med respekt og empati. Når du dessuten merker at dette er en en faglig dyktig lege som går grundig inn i hver sak og som ikke er tilbakeholden når det gjelder å sende deg videre til spesialisthelsetjenesten kan du nesten ikke få bedre fastlege. Da Helga og resten av gjengen på legekontoret flyttet fra Tøyen til Ensjø var det selvsagt at jeg heller aksepterer lengere reisetid til legen enn å bytte fastlege. Skulle du være så heldig å få plass hos Helga bør du gripe den!