Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Beste tannlegen i byen!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle er en solstråle, og jeg er alltid i godt humør jeg jeg forlater Tannakutten. Har gått til Helle i mange år og kan anbefale henne på det sterkeste. Beste tannlegen i byen :)

Ekstremt dyktig og serviceinnstilt tannlege

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle er en faglig sterk, grundig og omsorgsfull tannlege!

Jeg kontaktet Tannakutten da jeg fikk infeksjon etter å ha operert ut en visdomstann, og Helle var virkelig helt fantastisk! Jeg ammet min da ganske nyfødte sønn, og Helle måtte tenke nytt hva gjaldt behandlingsform i og med at det ikke var alle smertestillende og antibiotika jeg kunne ta. Helle var løsningsorientert og hjalp meg på best tenkelige vis. Hun fulgte meg også opp per telefon og SMS mellom konsultasjonene i og med at det var såpass akutt! Helles fleksibilitet og omsorg er noe jeg aldri tidligere har opplevd hos en tannlege, og etter denne episoden har Helle blitt familiens faste tannlege:)

Da sønnen min denne uken brakk en liten bit av den ene fortannen sin var det liten tvil om hvem vi skulle kontakte, og Helle har igjen hjulpet oss på beste måte og med en upåklagelig service!

En tannlege som anbefales på det varmeste!

Knallbra tannlege!

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Har hatt Anders som tannlege i mange år. Han er hyggelig, ordentlig, dyktig, ydmyk, løsningsorientert og snill, faktisk. Anbefales på det varmeste.

Verdens beste og tryggeste tannlege

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Har i mange år slitet med å gå til tannlegen grunnen traumer fra barndommen. La meg bare si at den skrekken er kurert. Anbefaler Helle på tannakutten til absolutt alle jet kjenner, spesielt de som syns tannlege besøk er ubehagelig. Føler meg heldig som har en så dyktig og omsorgsfull tannlege!

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Har alltid hatt ekstrem tannlegeskrekk, og har flyttet til Oslo nylig. Basert på vurderingene her valgte jeg Helle Nyhuus, som møtte meg med latter, smil, humor og en skikkelig imøtekommenhet. Følte nesten at du kjente henne på personlig plan. Hun var svært forsiktig, nøyaktig, profesjonell og omtenksom. Forklarte alt hun gjorde, og dobbeltsjekket hele veien at jeg hadde det greit. Jeg forlater timen i dag med betraktelig mindre redsel for tannlege, og byttet tannlege til henne umiddelbart! Anbefaler alle som ikke liker tannleger, eller bare vil ha en dyktig, sprudlende og snill tannlege å velge Helle!!