Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Veldig fornøyd

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Fikk akutt vondt i en tann midt i sommerferien. Min faste tannlege var ikke tilgjengelig, men jeg fikk time på dagen hos Tannakutten. Var i utgangspunktet skeptisk til å gå til en fremmed tannlege, men følte meg veldig godt ivaretatt av Anders Øren. Han forklarte grundig og virket til å ha både hjerte og hode på rett sted. Jeg følte meg veldig godt ivartatt. Best av alt: smertene ble borte.

Den beste tannlegen jeg har gått til noen gang!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helt fantastisk behandling av ei som har tannlegeskrekk . Hun er utrolig dyktig , rolig og behagelig. Kjente at jeg følte meg trygg. Hun vil jeg fortsette å gå til . En tannlege jeg vil anbefale min familie og venner .😊

Behandling, kompetanse og service i toppklasse

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Etter en noe trøblete historie med tannbehandling endte jeg på Tannakutten i Vika hos Helle Nyhus. Og etter det er smerte borte, hull som har vært der lenge tettet og en god plan for gjenstående arbeid lagt.
I tillegg til det rent tannfaglige er det service med et smil, føler seg rett og slett vel og avslappet. Noe jeg sjelden forbinder med tannlegebesøk.
I tillegg til MÅ oppgaver valgte jeg tannbleking til kampanjepris, igjen god veiledning. Smiler et bredere smil med hvitere tenner og har ikke hatt vondt på flere måneder.
Anbefaler Tannakutten på det varmeste. l
Hilsen en fornøyd kunde som med glede drar fra Hamar til Vika i Oslo for tannbehandling.

Den aller best tannlegen

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle er faglig dyktig, empatisk og morsom. Selv for meg som er redd for at tannbehandlingen skal være smertefull, er det en fest å gå til Helle.

Faglig: Hun er kunnskapsrik, oppdatert og er tydelig på hva som må behandles, og hva som kan behandles.
Empatisk: Hun er oppmerksom på pasienten, spør underveis hvordan det går og gir tid. Er det vondt, så anerkjenner hun dette og foreslår bedøvelse.
Morsom: Hun har et gudbenådet humør, ser humoren i det mste og slår opp latterdøra og ler slik at du bare må bli i godt humør der du sitter i stolen..

Jeg har anbefalt henne til flere, og de som hadde tannlegeskrekk da de gikk inn døra kom ut igjen fullstendig kurert.

Helle er den aller, aller beste tannlegen!

Verdens beste!!!!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Etter en time hos Helle smiler jeg fra øre til øre. For en fantastisk person og humørspreder. Hun er også veldig flink til å snakke underveis forklarer hva hun gjør og hvorfor.
Anbefales!!