Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Beste tannlegen i byen

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Jeg kom til Helle for ca 10 år siden etter å ha blitt fortalt av min tidligere tannlege at jeg trengte en krone. Jeg ønsket en second opinion da jeg ikke stolte helt på min daværende tannlege og riktignok holdt det med en plastfylling.
Helle er en utrolig samtalepartner og har en yrkesstolthet man skal lete lenge etter. Hun er fortrolig og ærlig.
Beste anbefalinger.

Helle reddet smilet mitt :-)

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Da jeg måtte bytte tannlege førte skjebnen meg gjennom labyrinten av tannleger og direkte til Helle Nyhuus.
Takk og pris!
Hun er faglig svært dyktig, og hun utstråler kunnskap, respekt, trygghet og empati, noe som førte til umiddelbar tillit til tross for den tannlegeskrekken jeg hadde utviklet. Helle ser hele pasienten, og hun forteller hele tiden hva hun gjør. Hun forteller også hva hun tenker videre, slik at vi sammen kan planlegge hva som senere skal gjøres.
Selv om hun hittil har hatt en stor jobb med mine tenner, så har det vært minimalt med smerter.
Dette er en tannlege som virkelig er glad i jobben sin,
og som gjør alt til pasientens beste. Hun har tilogmed åpnet kontoret ekstra tidlig, for at jeg ikke skal komme altfor sent til jobben min...
Og nei, da. Jeg er ikke ferdig behandlet. Men det er jo bare hyggelig å gå til tannlegen!

Anders Øren

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen her. Profesjonell, kunnskapsrik og høyt utdannet. Tilgjengelig og ryddig avdeling.

Hyggelig og grundig

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Helt topp. Jeg har ikke tidligere opplevd pasientmedvirkning på dette nivået hos en tannlege. Anders var meget grundig i undersøkelsene, forklarte mulige årsaker til plagene og la frem sine anbefalinger / alternativer for første behandling (tannlegevakt-time). Utstråler trygghet og forklarer beroligende hva han gjør underveis ved boring. Hvis jeg hadde bodd i nærheten, hadde jeg fortsatt å gå til ham.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Anders er en svært hyggelig, grundig og dyktig tannlege. Tidligere gruet jeg meg til tannlegetimen - dette er det slutt på nå! Han forklarer alltid hva han skal gjøre før han starter behandling, gir gode råd og virker veldig kompetent.
Servicen på tannlegekontoret er upåklagelig, personalet er svært blide og hyggelige.
Tannlegekontoret har kveldsåpent, noe som gjør at man slipper å ta seg fri fra jobb. Det er kort ventetid og prisen på behandling er absolutt akseptabel.