Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Dyktig

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg har hatt Dagfinn som fastlege siden begynnelsen av 2013, men må nå bytte pga flytting.
Dagfinn er faglig dyktig, rett på sak og rask.
Jeg opplever dessverre at han er veldig opptatt og alltid sent ute til timene. De fleste gangene jeg skulle til legekontoret har jeg fått en annen lege heller. (Som jeg faktisk har likt mye bedre!)
Som flere andre har nevnt, opplever jeg at psykiske vanskeligheter ikke tas veldig seriøst, og det er lite hjelp å få på det punktet. Forutenom det er han flott.

Veldig tilgjengelig

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Ung, presis og tilstede. God veiledning og oppfølging! Rask timebestilling og reseptskriving, samt gode henvisninger videre.

Samlebåndfølelse

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Hva som er bra:
Han er hyggelig og blid

Hva som kan bli bedre:
Det som kan bli bedre er tilgjengelighet. Det tar flere uker å få time.

Min erfaring er at han bruker maks 5 minutter per besøk. Jeg skulle ønske han undersøkte meg grundigere og ikke stresset pga lang kø på venterommet.

Det har vært en kamp å få henvisning til spesialist.

Jeg har byttet fastlege.

Kunnskapsrik, omsorgsfull og profesjonell lege

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Aarskog har vært min fastlege i mer enn 10 år, og jeg har bare hatt gode opplevelser. Han er god til å lytte, tar raskt poenger, konsentrerer seg om det vesentligste og arbeider systematisk med å finne gode løsninger. Han kommuniserer klart og direkte, uten omsvøp, noe jeg setter stor pris på. Selv om Aarskog er travel (slik en god lege bør være) og har mange pasienter, har jeg alltid opplevd at han tar seg god tid når det er nødvendig.

Arrogant og lite villig til å hjelpe

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Som menneske og pasient forventer jeg å bli møtt med respekt og høflighet. Dagfinn klarte ikke å innfri disse forventningene, og møtte meg heller med arroganse og hovmod. Han var veldig opptatt av å fortelle meg om hvor trøtt og lei han var og hvor lite interessert han var i å hjelpe meg. Jeg har faktisk aldri møtt maken til holdning, spesielt da han mente jeg var «dårlig forberedt» til timen, fordi jeg ikke hadde en bedre forklaring på hva som feiler meg. Det eneste jeg tok med meg fra denne timen var en regning og en mistro til leger som jeg aldri har hatt før.