Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Dyktig, engasjert og nøyaktig

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Dagfinn er en meget dyktig fastlege. Jeg og våre tre barn har benyttet han helt siden han kom fra Vovat og åpnet klinikken. Det er lett å få tid og han tar seg god tid til den årlige samtalen og de nødvendige prøver blir tatt og oppfølging blir ordnet.
Henvisning til spesialist og røntgen fungerer godt.
Dagfinns tidsplanlegging kunne vært bedre.
Resesjonen er vennlig og hjelpsom.
Vi har følelsen av å bli tatt meget godt vare på og Dagfinn er dyktig i sin legerolle.

Flink lege som kunne brukt litt mere tid

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg synes Dagfinn er en flink lege, men litt stressa til tider! Veldig bra om man ønsker time på dagen !

Veldig hyggelig lege

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Jeg er kjempefornøyd over å ha Henrik som min fastlege. Han har gitt super behandling hver gang det har vært noe, og i forbindelse med graviditet fikk han meg inn på det sykehuset jeg ønsket selv om det var fullt. Legekontoret ligger også lett tilgjengelig og er alltid parkeringsplass rundt hjørnet.

Lite imøtekommende

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Dagfinn virker lite sosial intelligent. Han er verken hyggelig eller spesielt interessert i hva du har å si. Veldig lite empatisk og ganske arrogant. Glad jeg har byttet fastlege...Nå har jeg en som er både dyktig og sympatisk.

En støttespiller i hverdagen!

Jeg har hatt Dagfinn som fastlege i 14 år, og kunne ikke vært mer
fornøyd. Dagfinn er en person som ser deg, forstår deg og tar deg alvorlig. Han er nøye med utredning og gir seg ikke før han har et svar/diagnose. I tilegg til dette, så er han et medmenneske på alle plan. Ringer man, så får man alltid time samme uken.
Jeg kjører faktisk helt fra Skjetten til Majorstua, kun fordi jeg ikke vil bytte til en annen fastlege.
Fineste fastlegen jeg vet om!