Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Litt for mye multitasking

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Jeg har ofte en følelse av å være en bagatell som helst skal ut igjen så fort som mulig.
Litt for glad i å prioritere kjendiser.

Ubehagelig opplevelse

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg skriver om en hendelse fra januar i fjor. Jeg var der med min sønn og ble svært dårlig behandlet. Jeg opplevde også at Aarskog skrek til meg og fortalte at her var det han som bestemte. Dette skjedde etter at jeg måtte vente i over en time på å få et blodprøvesvar med min sønn som hadde omgangssyke og kastet opp på venterommet. Han valgte å ta inn andre uten time (f.eks en ansatt fra nabokontoret) før oss. Da jeg gjorde han oppmerksom på at dette var dårlig skrek han til meg og skjelte meg ut. Jeg opplevde situasjonen som svært skremmende og krenkende. Jeg forlot kontoret og prøvde å få prøvesvaret over telefon eller brev. Jeg fikk da beskjed om at siden jeg hadde forlatt kontoret ville jeg ikke får svaret før jeg møtte opp personlig. Jeg byttet da fastlege og ba om utskrift av journalen. Først da fikk jeg prøvesvarene. Jeg vil på ingen måte anbefale Aarskog.

Dr. Tunnellsyn til unnsetning

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Absolutt ikke fornøyd med denne legen. Når han først får ordet slipper han det aldri. Han lytter mest til seg selv, og virker til å slite med tunnellsyn. Jeg følte at det var vanskelig å få lagt frem hva som plaget meg og ble møtt med en blærete holdning.

Tilstedeværende, travel, vennlig, snakkeflink, stressa

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Henrik fortjener alle de godord pasientene har om ham. Men han er til tider så kjapp og travel at denne pasienten tar seg i å lure på om han kanskje trenger å bremse litt. Jeg kan få lyst til å spørre om han egentlig har det helt bra, om han trenger litt påfyll der hvor han øser av seg til oss som kommer med plager og klager.
Jeg er svært glad for at Henrik ble min fastlege. Hvis han slutter fordi han ikke orker mer detter en vegg i livet ut.

En dyktig lege, men gir deg veldig liten tid

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Har vært flere ganger hos Doktor Henrik. Han er faglig dyktig og trivelig, men hver gang jeg har vært der så er det raskt inn og to til fem minutter og ut igjen. Det er et lite problem synes jeg ..