Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Usedvanlig opptatt av seg selv

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg opplevde Aarskog å være usedvanlig opptatt av seg selv. Overbærende når han snakket og jeg kan hverken beskrive ham som diplomatisk eller trivelig.

Manglende empati for psykiske lidelser. Helt OK på annet.

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg opplevde at han ikke anstrengte seg særlig i å forstå min situasjon da jeg opplevde å bli utbrent, ha angst og depresjon. Liten respekt for fysiske sympomer knyttet til disse problemene. Har du utmattelse, angst og depresejon anbefaler jeg at du finner en annen... det har jeg gjort.

Han var imidlertid OK på andre lidelser. Det var lett å få time og bra oppfølging.

Flink og grei - overrasker iblant positivt og iblant negativt.

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Stort sett fornøyd, men dagsformen hans er litt varierende. Stress?

Enkelt og greit...

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Har aldri opplevd at det tar lang tid å få time. Har fått time både kl 07.00 og kl 19.00, så han strekker seg langt for å få tid til pasienter. Jeg opplever han som dyktig og engasjert og som en som bryr seg. Det kan helt riktig være litt ventetid på venterommet men det er fordi han bruker den tiden han trenger på pasientene istedenfor å kaste dem ut etter 5 min. Jeg har følt meg ivaretatt både når det kommer til det rent medisinske, men også som menneske. Anbefales på det sterkeste;)

God allmennlege med travel hverdag

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Solid inntrykk og god hjelp til det aller meste man trenger en allmenn lege til, men åpenbart en poppis fyr med litt for mange på gjestelista hver dag. Det er utrolig kjedelig og ikke alltid like praktisk å vente opptil en time på å komme inn døra, når du i tillegg har ventet litt vel mange dager på ledig time.