Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Nøyaktig og profesjonell.

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Har alvorlige traumer med flere kompliserte ansikts, kjeve, krave, hofte, skulder og nakke brudd. Har fått svært god profesjonell hjelp og råd fra Dr. Gullestad og resten av staben på Colosseum Klinikken. Er blitt svært mye bedre etter siste traume, og det skyldes i stor grad oppfølging og henvisninger til rette instanser.

Bra

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Hyggelig lege som er forståelsesfull. Han lytter og gjør at pasienten føler seg trygg. Han kan være litt kjapp, men kun dersom han har funnet ut hva som er galt først.

En lege som ser deg!

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Jeg har hatt Lars som fastlege i noen år nå, han er også fastlege for min datter.
Han møter meg med empati og forståelse uansett hva det skulle være.
Har stått i krevende situasjoner de siste årene, han har vært der, om så "bare" for en prat. Akkurat det har betydd veldig mye. Aldri følt at jeg er til bry, eller i veien. Han spør også alltid om det er noe mer han kan hjelpe meg med i dag💛
Han er rett og slett en juvel av en lege!
Heldigvis er han ung, så jeg slipper forhåpentligvis å bytte😅💛

Arrogant og opptatt av å tjene penger

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Jeg har hatt Lars Kristian som fastlege i fire år nå, og i løpet av de fire årene har jeg bare fått time hos han 2 ganger. Han har så og si aldri ledige timer, og når man først får time hos han er han arrogant og nedlatende i fremtoningen. Han er også veldig opptatt av å medisinere, istedenfor å finne roten til problemet.
Nå i koronatid blir man fort satt opp på telefonkonsultasjon, selv for problemer som krever fysisk undersøkelse, som da ender med at man må betale for dobbel time fordi man ikke kan få tilstrekkelig undersøkelse over telefon.
Anbefales ikke.

Lite hyggelig opplevelse

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Denne legen var vikar når mitt legesenter var stengt. Ringte for å få resept, det gikk fint men nesten litt for fort.

Sa jeg hadde noen spørmål om medisinen(lurte på om nærkontakter burde teste seg og hvordan jeg skulle forholde meg til samboeren min)

Når jeg fortalte jeg hadde noen spørsmål, så "sukket" han høylytt.
Han sa jeg måtte booke time hos fastlegen min hvis jeg hadde spørsmål. Fastlegen min var stengt og "dr" Steenfeldt var jo vikar.

Til slutt sa han, "jeg er bare vikar for å være grei. Vennligst ta kontakt med din fastlege, hade"

Endte opp med å snakke med en hyggelig sykepleier på Ullevål sin smitteavdeling.

Vil du ha en lege som bryr seg og tar seg tid til å hjelpe deg, da er min erfaring at du bør styre unna denne personen.