Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sæter legegruppe

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Ida Marie Skumlien Sandvand Skrevet

Har kun hatt Ida som vikar på Rosenhoff, men skulle gjerne hatt henne fast. Makan til dedikasjon, ro og tid dedikert til pasientene har jeg ikke opplevd før. Hun er spesielt god på kvinnehelse, og jeg følte meg utrolig ivaretatt i forbindelse med celleprøve og oppfølging.

Tilgjengelighet er irrelevant her, for som lege er hun enestående.

Gjør ikke jobben sin

Lege: Ida Marie Skumlien Sandvand Skrevet

Jeg fikk tildelt denne legen i slutten av juli 2023, ettersom min gamle lege Linda Ngyuen sluttet. Jeg var skeptisk til denne nye legen, ettersom jeg leste at pasienter som hadde hatt henne som fastlege aldri hadde møtt henne. Da jeg i starten av august trengte å booke time, fant jeg ikke henne over de legene jeg kunne booke time hos fremover i tid på Sæter legesenter. Jeg bestemt meg da for å få en ny lege fra 1. september. (Ida har forøvrig dukket opp på listene over leger man kan booke time hos i etttertid). Det jeg trengte å booke time til var for å få mulighet til å ta en blodprøve slik at jeg kunne finne ut av om jeg har borrelia/borreliose, etter at en flått hadde sittet på meg i over 24 timer. Dan Ngyuen hadde ledig time. Jeg hadde konsultasjon med han. Han booket en time for blodprøvetaking på legekontoret sist uke. Jeg møtte opp og tok blodprøve. Jeg opplyste i luka da at jeg skulle ta en blodprøve for å teste meg for borreliose og at det var Dan Ngyuen som hadde bestilt for meg. I dag kom svaret. De hadde testet meg for D-vitaminer og ikke Borreliose! Det var Ida som kommenterte svaret på blodprøvene, vedrørende D-vitaminer. Jeg har ikke bedt om blodprøve vedrørende D-vitaminer. Jeg har aldri hatt konultasjon med Ida. Jeg har aldri møtt henne. Etter jeg tok blodprøve sist uke, fikk jeg en regning fra Ida pålydene 132 kroner, som jeg har betalt. Jeg har altså betalt for å ikke få svar på om jeg har Borreliose. Jeg har betalt for en konsultasjon med Ida, som jeg aldri har hatt. Jeg har betalt for å få vite D-vitamin-verdiene, som jeg aldri har bedt Ida eller legesenteret om. Hilsen (Navn fjernet av moderator]

Kjempe flink

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Lyttende, tar takk i ting, forstår og smilende.
Jeg er kjempe fornøyd med legen.
Han er tilgjengelig når jeg trenger ham.

Skaper gode relasjoner

Lege: Ida Marie Skumlien Sandvand Skrevet

Legen har fulgt meg opp under svangerskap på Rosenhoff. Vurderingen gjelder altså der. Jeg har følt meg godt ivaretatt. Hun er både faglig dyktig, ryddig og tydelig - og et godt medmenneske.

Positiv, hyggelig og gir god hjelp

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Alltid positiv med fin innstilling. Har gitt meg god hjelp. Sammenlignet med andre fastleger jeg har hatt kontakt med er Jess i en annen klasse.