Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Sæter legegruppe
Den beste legen jeg har hatt
Lege: Paal Sand SkrevetDet er riktignok noen år siden, men gikk til han jevnlig og han var veldig hyggelig og veldig profesjonell. Følte meg alltid trygg hos han og var sikker på at han var på min side. Anbefales sterkt
Vennlig og flink lege.
Lege: Paal Sand SkrevetSom menneske er Paal hyggelig og imøtekommende. Som lege er han engasjert, konkret, tar grundig undersøkelse og gir 100 prosent oppfølging.
Meget grundig og menneskelig!
Lege: Paal Sand SkrevetEtter forholdene (antatt stor arbeidsbyrde) er oppfølgingen han har gitt meg formidabel. Ble relativt alvorlig syk i 2014, og hans raske reaksjon var uunnværlig for en umiddelbar behandling i det offentlige systemet. Ønsker ingen annen fastlege:-)
Veldig rask,henviser fort videre. Blid
Lege: Paal Sand SkrevetHar ikke tid til å høre etter og følger ikke opp. Som pasient må jeg komme med klare bestillinger. Men han er grundig med å ta prøver. Vanskelig når det er ny problemstilling
Fantastisk fastlege
Lege: Paal Sand SkrevetHar hatt Paal som fastlegen min i over femten år nå og er strålende fornøyd. Blid, dyktig, erfaren og flink til å forklare, og med stor omsorg for pasientene sine. Men nettopp fordi han tar seg så godt av pasientene sine, hender det at det blir litt forsinkelser på venterommet, men det er det vel verdt for å ha en så fantastisk fastlege!
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?